Hvilket plagg kan du ikke unnvære i svangerskapet?

M

Moderator Amalie

Guest
Har du noen gode plagg/løsninger/smarte triks å dele med andre? :)
 
Morsomt at denne kom idag.
Jeg trenger forslag til strømpebukser! Finner bare svarte kjipe pyntestrømpebukser til gravide! Jeg liker ikke gå med bukse, så trenger strømper som varmer litt og gjerne med fine farger og mønster [emoji4]
 
Morsomt at denne kom idag.
Jeg trenger forslag til strømpebukser! Finner bare svarte kjipe pyntestrømpebukser til gravide! Jeg liker ikke gå med bukse, så trenger strømper som varmer litt og gjerne med fine farger og mønster [emoji4]
Prøv butikk21.com - kompresjonsstrømper/strømpebukser i diverse spreke farger :)
Eneste er at de sender fra Sverige slik at du må under 300kr eller hva det er for å unngå moms (bestilte to pakker samme dagen for å slippe....). Grensa står oppgitt på nettsida/bestilling sånn at du finner utav det.
 
Disse buksene fra Cubus er fantastisk behagelige å gå med hjemme, når du skal på butikken eller annet som ikke krever at man kler seg noe særlig opp. Det er ikke gravidbukser, men jeg har kjøpt dem en størrelse større enn jeg vanligvis bruker, og de har passet gjennom hele svangerskapet så langt pga stretchen og den brede linningen.

https://cubus.com/no/7031115_F990
 
Morsomt at denne kom idag.
Jeg trenger forslag til strømpebukser! Finner bare svarte kjipe pyntestrømpebukser til gravide! Jeg liker ikke gå med bukse, så trenger strømper som varmer litt og gjerne med fine farger og mønster [emoji4]

Bruk en vanlig strømpebukse som du bretter ned på hoftene, det gjorde jeg. :)
Jeg brukte faktisk ikke en eneste gravidbukse hele svangerskapet, enda jeg var gørdiger, men jeg hadde noen gravid-tights som var veldig gode. :)
 
Ammesingleter fra H&M. God plass til magen, og til ammeinnlegg som var nødvendige fra uke 25. :p

Ellers var magebelte fra H&M også en veldig god investering, da de tillot meg å bruke de vanlige buksene mine hele svangerskapet. :)
 
Bruk en vanlig strømpebukse som du bretter ned på hoftene, det gjorde jeg. :)
Jeg brukte faktisk ikke en eneste gravidbukse hele svangerskapet, enda jeg var gørdiger, men jeg hadde noen gravid-tights som var veldig gode. :)
Får kanskje belage meg på det [emoji4] Synes ikke det er sæ behagelig. Men ska nå se litt på siden som er foreslått over. Alltid kjekt med nye strømper [emoji23]
 
Får kanskje belage meg på det [emoji4] Synes ikke det er sæ behagelig. Men ska nå se litt på siden som er foreslått over. Alltid kjekt med nye strømper [emoji23]

"Behagelig" er det slutt på fra nå av, hehe.. :p :D
Jeg brukte bukser med lavt liv, masse tunikaer og lange t-skjorter. Også ble joggebuksa en (enda mer) trofast følgesvenn. :p
Mot slutten brukte jeg min manns klær, og selv ikke hans største jakker var i nærheten av å passe, til tross for at jeg kun gikk opp 11 kg. Tutmage de luxe! :D
 
"Behagelig" er det slutt på fra nå av, hehe.. [emoji14] :D
Jeg brukte bukser med lavt liv, masse tunikaer og lange t-skjorter. Også ble joggebuksa en (enda mer) trofast følgesvenn. [emoji14]
Mot slutten brukte jeg min manns klær, og selv ikke hans største jakker var i nærheten av å passe, til tross for at jeg kun gikk opp 11 kg. Tutmage de luxe! :D
Oj. Håper jeg finner vinterjakke! Venter i desember! [emoji6]
Joggebuksene er allerede begynt å bli tatt i bruk. Også ganske fresh med pysj under skjørtet [emoji23]
 
Disse buksene fra Cubus er fantastisk behagelige å gå med hjemme, når du skal på butikken eller annet som ikke krever at man kler seg noe særlig opp. Det er ikke gravidbukser, men jeg har kjøpt dem en størrelse større enn jeg vanligvis bruker, og de har passet gjennom hele svangerskapet så langt pga stretchen og den brede linningen.

https://cubus.com/no/7031115_F990

Enig! [emoji1373] Har nettopp kjøpt en til og har to fra før [emoji7] Med gravidtruse under så vises ikke magen heller om toppen skulle sklidd litt opp [emoji38]
 
Oj. Håper jeg finner vinterjakke! Venter i desember! [emoji6]
Joggebuksene er allerede begynt å bli tatt i bruk. Også ganske fresh med pysj under skjørtet [emoji23]

Hehe, man finner sine løsninger! ;)
Jeg brukte varme gensere og hadde jakkene åpne mot slutten, og ut/inn av bilen (hjemme) brukte jeg pledd rundt meg. :D
Det blir faktisk lettere å kle seg i forhold til bukser når magen blir såpass stor at man kan ha buksene under magen, uten at man føler seg helt flatklemt, og det er fullt mulig å være stilig som gravid også. :)
 
Kjøpte en gravdibukse som het once on, never off. Den var nydelig å ha på!
 
Gravidbukser[emoji7] ingenting som klemte og stramma mer[emoji16]
 
Morsomt at denne kom idag.
Jeg trenger forslag til strømpebukser! Finner bare svarte kjipe pyntestrømpebukser til gravide! Jeg liker ikke gå med bukse, så trenger strømper som varmer litt og gjerne med fine farger og mønster [emoji4]
Bruker piere Robert sine strømpebukser. Men kjøpt et par på nett for gravide som sitter godt.
 
Morsomt at denne kom idag.
Jeg trenger forslag til strømpebukser! Finner bare svarte kjipe pyntestrømpebukser til gravide! Jeg liker ikke gå med bukse, så trenger strømper som varmer litt og gjerne med fine farger og mønster [emoji4]
Mener at Asos Maternity har litt å velge i
 
Min uniform i begge svangerskap har vært gravidtights eller gravidstrømpis (begge fra H&M) og elastisk/strikket kjole eller skjørt, har brukt vanlige topper men ekstra lange, fra Lindex eller Ellos. Lang strikkecardigan over der igjen. Maxiskjørt om sommeren, gjerne med korte og brede skjorter/singleter til, det er fint med stor mage syns jeg. Evt shorts i elastisk stoff, bare bretta ned linninga. Fine plagg å bruke i barseltida også, hvis det tar litt tid før det vanlige tøyet passer igjen.

Kjøpte meg et par mammakjoler og mammatopper forrige gang, og hadde litt igjen fra første svangerskap. Ellers anbefaler jeg å høre om du kan låne av venner og bekjente, mange som har pent brukt mammatøy liggende-er jo ikke så lenge av ganga det blir brukt.
 
Det viktigste/beste plagget for meg under graviditeten så langt har vært gravidbuksene mine fra topshop. Synes både lindex og hm sine var helt grusomme...
 
Back
Topp