Hvilket pålegg bruker dere på brødskiven?

charloyte

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Jeg er savner sånn salt pålegg, men finner ingenting som frister som jeg kan spise. Hva spiser dere?
 
Kyllingpostei, gulost og prim

Må legge til kaviar og kokt egg:)
 
Mye ost! både brunost og hvitost, noen ganger med syltetøy. Prim, leverpostei, kokt egg, eggerøre, nugatti :hungry: Savner også salt pålegg.. Spesielt strandaskinke og salami.
 
Kalkunfilet og ost, philadelphia light, kokt egg. Har blitt veldig dilla på stabbur makrell på tube, spiser det nesten hver dag:)
 
Jarlsberg, egg, brunost, kaviar, makrell i tomat, snøfrisk, salami, løvtynn kokt skinke
 
Nøkkelost eller port salut, nugatti, ost og skinke, russisk rekesalat.. fiskekaker
 
Spiser skinke i ulike varianter (savner spekeskinke/strandaskinke og salami), leverpostei, ost, kyllingsalat, makrell i tomat..
 
Kokt egg med salt på hvis du savner salt?:)
Her byttes pålegg annenhver dag da jeg fort får avsmak mot mat jeg spiser. Akkurat nå er det hvitost med epleskiver som fungerer:)
 
Jeg spiser mye ost (gulost eller krydderost) med skinke/kalkunpålegg oppå. Også drysser jeg litt havsalt på toppen hvis jeg har ekstra lyst på salt.
 
Akkurat nå går det i knekkebrød med philadelphia og tomatskiver og brødskiver med leverpostei eller brunost.
 
Graddost er favoritten nå:)
 
Greddost med paprika
Leverpostei
Nugatti
Kokt egg med kaviar

Tenker så mye på brunost for tiden så må nok gå til innkjøp av det haha
 
Hvitost
Skinke
Kokt egg
Makrell i tomat
Leverpostei
Nugatti
Baconost
Skinkeost
Kyllingsalat

Er jeg veldig lei så går det gjerne i gresk yoghurt med havregryn og blåbær[emoji4][emoji106]
Kan også finne på å steke egg og bacon (eller steke spekeskinke) for å få stoppet saltsuget [emoji6]
 
Nå går det i:

Kokt egg m/kaviar
Norvegia ost, evt m/agurk
Tunfisk (hermetisk) blandet m/majones

Og idag: Ostesmørbrød m/salami

[emoji5]
 
Back
Topp