Hvilket leie har babyen?

Sist på ul-kontroll i uke 24 lå han her med hodet godt ned. Merker av og til at det føles som om han presser seg nedover. :wacky:
 
Var på sykehuset på ultralyd i går og da var han i seteleie. Er 29+5, så enda god tid på å snu seg og han har masse plass å romstere på [emoji4]
 
Tverrleie, 30+5 Krysser fingrene for at han snur seg
 
Her ligger hun i sete/tverrleie. Det har hun gjort minst siden første ultralyd i uke 12. Kjenner utelukkende spark på samme side. Nå har jeg foranliggende morkake, enn så lenge, og skal kontrollere det først i uke 32 igjen. Er den fortsatt foran da blir det sannsynlig snitt uansett, men jeg håper jo etterhvert at hun snur seg da. Tidlig enda, er bare uke 26 straks.
 
Her ligger frøkna med hodet ned og ryggen på min venstre side. Samme side som morkaken ligger på, så her kjennes alt på høyre side. Ligget sånn siden lenge.
 
Ligget med hode ned siden uke 14, går jevlig på ultralyd og ligger alltid med hode ned :dance018
 
Har ligget i seteleie fra uke 22, ca :) Er snart 31 uker nå, så har god tid til å snu seg enda, er ikke nevneverdig bekymret foreløpig [emoji4]
 
På ul på onsdag var jeg 27+4 og da lå baby med hode ned [emoji4]
 
På forrige ul for 3 uker siden lå hun i tverrleie og seteleie. Er 29+6 i dag og kjennes fremdeles som hun ligger i tverrleie. Har morkaka foran så har skjønt de ikke kommer til å prøve å snu henne, så håper hun snur seg snart :) skal på ny ul om 1,5 uke, så regner med jeg får beskjed da selv om det er en ul kontroll for å sjekke noe helt annet [emoji4]
 
Når er det vanlig de snur seg, vet det står i appen fra uke 29 kan de begynne å gjør det, men typ 32-33 eller?
 
Sete her også foreløbig uke 31+4. ‍♀️
Første mann lå med hodet ned tidlig, men mye kan vel skje enda. Har lest at man kjenner det veldig godt når de bestemmer seg for å snu seg. Noen som vet noe om det ? Er d mulig å gå glipp av det liksom ? [emoji28]
 
Hvordan veit dere hvordan de ligger?[emoji85] Her sparkes det mest nederst i magen, så vil tro det er seteleie? Var hos legen forje uke 27+3, da sa hun ingenting, men nå har jeg ikke kontroll igjen før 28 mai, da er jeg 33+5. Så får vel ikke vite noe før da
 
Hvordan veit dere hvordan de ligger?[emoji85] Her sparkes det mest nederst i magen, så vil tro det er seteleie? Var hos legen forje uke 27+3, da sa hun ingenting, men nå har jeg ikke kontroll igjen før 28 mai, da er jeg 33+5. Så får vel ikke vite noe før da

Jordmor kjenner etter! Med meg har hun kjent fra uke 28 :) og de som har vært på 3D ul vet de fordi man ser det på ultralyden :) det høres ut som seteleie! Men er ikke vanlig de begynner å snu seg før uke 30 ( i følge appen) og enda senere med de som har hatt barn fra før. Men om de ikke snur seg på kontroll i uke 36 blir det prøvd ( frivillig) vending, planlegge keisersnitt om man ønsker det!
 
Hvordan veit dere hvordan de ligger?
emoji85.png
Her sparkes det mest nederst i magen, så vil tro det er seteleie? Var hos legen forje uke 27+3, da sa hun ingenting, men nå har jeg ikke kontroll igjen før 28 mai, da er jeg 33+5. Så får vel ikke vite noe før da

Jeg tar utgangspunktet i at hun fremdeles ligger med hodet ned da hun har gjort det til nå:hilarious: Klarer ikke kjenne det selv, men har sett det på UL og jordmor pleier kjenne etter:) har stortsett kjent bevegelse langt ned i magen selv, men tror nå i ettertid at det kanskje er hender jeg har kjent :p
 
Jeg tar utgangspunktet i at hun fremdeles ligger med hodet ned da hun har gjort det til nå:hilarious: Klarer ikke kjenne det selv, men har sett det på UL og jordmor pleier kjenne etter:) har stortsett kjent bevegelse langt ned i magen selv, men tror nå i ettertid at det kanskje er hender jeg har kjent :p
Min lå med hodet ned på ultralyd i uke 19 og 29, aner ikke om han har snudd seg i mellomtiden eller om han bare ligger sånn hele tiden[emoji28] kjenner og stort sett bevegelser langt nede i magen, aner ikke om det er hender eller føtter, men tror han ligger litt som en reke, for på ultralyd prøvde han å sutte på føttene sine [emoji28]
 
Back
Topp