Hvilket leie har babyen?

KH84

Elsker forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Her ligger hun i sete! Snudde seg rundt denne tiden sist :) noen som har begynt å snu seg?
 
Min ligger med hodet ned, har gjort det på de to siste kontrollene (29+6) [emoji4]
 
Tverrleie, og jeg har bikket uke 30. Så håper hun snur seg med hode ned, ellers blir det keisersnitt
 
Veksler mellom sete leie og hodet ned. Håper hun bestemmer seg for å ligge med hodet ned :)
 
Her ligger lille over allt 0.o
Stuper kråke og herjer tulling.
28+6
 
Har ligget med hodet ned de to siste kontrollene i allefall. Var voldsomt med romstering i går så mulig hun har flytta på seg:p klarer ikke kjenne selv hvordan hun ligger. Jordmor prøvde la meg kjenne på ene beinet, men jeg kjente egentlig bare min egen mage :hilarious:
 
Snur seg mye han her. Aner ikke leie nå. Lå i sete på ul i uke 28.
 
Har ligget med hode ned siden tildlig ul i uke 12, så håper den holder seg til å ligge med hode ned resten av svangerskapet :)
 
Han lå med hodet ned sist kontroll på tirsdag hvertfall[emoji39]
 
Lå på tvers på ul forrige uke, men jeg kjenner hun forandrer posisjon daglig. Vanskelig å kjenne akkurat hvordan hun ligger, men kjenner spark alle mulige steder. Uke 29 nå. Hun har visst veldig god plass :)
 
Vet ikke[emoji85] han er litt overalt. De siste dagene føles det som han er oppi ribbeina mine[emoji13] er kun i uke 26 og er nr 3, så han har fortsatt god plass[emoji170]
 
Her har det vært helt Texas fram til denne uken, er 27+3 i dag, og denne uken har det blitt litt mindre bevegelse. Er fortsatt bevegelser, men ikke spark til alle kanter hele tiden[emoji85] Så ser for meg at hun nå ligger med ryggen utover hvertfall og sparker mest innover. Aner ikke om hode er opp eller ned
 
Her ligger han i tverrleie og gjorde det på ul uke 12 og18, og fortsatt på sist kontroll (mulig han snudde seg litt denne uken)
Jeg er snart uke 30. Jm sa om han ikke snur seg må de vende han, og går ikke det blir det ks
 
Her ligger han i tverrleie og gjorde det på ul uke 12 og18, og fortsatt på sist kontroll (mulig han snudde seg litt denne uken)
Jeg er snart uke 30. Jm sa om han ikke snur seg må de vende han, og går ikke det blir det ks

Men blir vell Ikke gjort noe tiltak før uke 36? Fikk beskjed om det fra jordmor! God tid på å snu seg enda [emoji4]
 
Lå med hode ned i uke 26 på kontroll. Skal på morkake-kontroll i uke 32(29+5 nå) så får se om den ligger med hode ned da♡ :)
 
Men blir vell Ikke gjort noe tiltak før uke 36? Fikk beskjed om det fra jordmor! God tid på å snu seg enda [emoji4]
Ja, de sjekker først da. Han har god tid på seg.

Den kommende storebror lå med hodet ned på alle ul og alle gangene de sjekket, så i mitt rare hodet begynte jeg å tenke at han i magen nå ikke kommer til å snu seg. Men han gjør sikkert det.
Håper det i alle fall, for vending er jeg ikke noe gira på
 
Ja, de sjekker først da. Han har god tid på seg.

Den kommende storebror lå med hodet ned på alle ul og alle gangene de sjekket, så i mitt rare hodet begynte jeg å tenke at han i magen nå ikke kommer til å snu seg. Men han gjør sikkert det.
Håper det i alle fall, for vending er jeg ikke noe gira på

Han turnet sikkert mye mellom kontrollene og, uten du visste det! De fleste gjør jo det! Så satser på han gjør det :) jeg satt i sete selv, og ble tatt med ks. Vet det kan vær litt arvelig, storesøster lå med hodet ned :)
 
Han turnet sikkert mye mellom kontrollene og, uten du visste det! De fleste gjør jo det! Så satser på han gjør det :) jeg satt i sete selv, og ble tatt med ks. Vet det kan vær litt arvelig, storesøster lå med hodet ned :)
Jo da, det har nok begge gjort. Både han nå og storebror har vært veldig aktive, så de har nok snudd seg mye. Så håper den finner plassen rett vei om ikke så lenge
 
Lå me hodet ned når jeg var på sykehuset i går. Men babyen har fortsatt god plass å snu seg på, så kan nok fort endre seg. Er 28+1
 
Back
Topp