Hvilket land har dere vært i?

Sverige
Danmark
Tyskland
England
Polen
Kroatia
Hellas
Spania
Frankrike
Italia
USA
Laos
Vietnam
Japan
Thailand
Costa rica
Mexico
Honduras
Belize
Guatemala
Nicaragua

Japan er absolutt favoritten, vært der flere ganger og det anbefales :)
 
Jeg liker sjøreiser, jeg tenker selv på å organisere en turistvirksomhet, kjøper noen båter og arrangerer små cruise, les her http://www.shipcosts.com/ at med riktig kostnadsoptimalisering vil en slik virksomhet være lønnsom
 
Her var det mange bereiste :D

Selv har jeg vært i disse landa som jeg kommer på: Sverige, Danmark, Finland, USA, Italia, England, Frankrike, Vietnam, Kambodsja, Thailand, Polen, Lativa, Spania, Bulgaria, Tyskland, Nederland :)
 
Thailand, Kambodsja, Laos, Vietnam, Myanmar, Kina, Hong Kong, Malaysia, Singapore, Japan, India, Bangladesh, Indonesia, Australia, New Zealand, Tonga, Cook Island, Fiji, USA, England, Rusland, Tyrkia, Hellas, Nederland, Italia, Spania, Tyskland, Finland, Skandinavia som jeg kom på i farta.

Favoritter er Kambodsja, Myanmar & Japan
 
Sverige
Danmark
Finland
Tyskland
Estland
Polen
Spania
Frankrike
Hellas
England
USA
Bulgaria
Kroatia

Og flere av disse sydenlandene jeg ikke husker hvilke som er hvilke ;)

Kroatia var favoritten ❤️
 
Danmark
Sverige
Finland *
Island*
England
Skotland*
Latvia
Tsjekkia
Tyskland
Nederland *
Spania*
Usa*
Italia*
Marokko


Landene med stjerner på er favorittene mine.
Men det handler nok mest om byene og opplevelsene, og ikke landet i seg selv. Det er jo stor forskjell på New York og San Fransisco f.eks, eller på Marbella og Barcelona, eller på Kiel og Roma. ;)
Enkelte steder har jeg besøkt flere ganger også, og da blir det jo noe annet enn en helgetur med danskebåten til Køben, eller noe i den duren. :p
 
Sverige
Danmark
Portugal
Island
Sør Afrika
Hellas
Spania

Portugal, hyggelige folk, god mat og bra vær :happy:
 
Last edited:
Sverige
Danmark
Spania
Hellas
Gambia
Mexico
Kina
Indonesia/bali
England
Latvia
Bulgaria
Kypros
Har sikkert glemt noen.

Men mexico og gambia er absolutt favorittene :)
 
Sverige
Danmark
Tyskland
England
Skottland
Frankrike
Italia
Sveits
Hellas
Spania
Kanariøyene
Bulgaria
Ungarn
Lithauen
Serbia
Bosnia
Malta
Monaco
Israel
Jordan
Libya
Tunisia
Egypt

Tror jeg har fått med alle, men likte godt Serbia og Bosnia. Men England er min store favoritt <3
 
Vært i

Sverige
Danmark
Tyskland
Tsjekkia
Slovakia
Polen
Spania
Portugal
England
Skottland
Frankrike
Kanariøyene
Italia
Hellas
Usa
Thailand
Australia
New Zealand

Favoritten(e) er Usa og New Zealand.
 
Sverige
Danmark
Tyskland
England
Malta
Bali

Vanskelig å velge en favoritt, for det har vært så utrolig forskjellige turer. Tysklandsturen var helt fantastisk, men syns Malta var deilig for der kunne vi bade i sjøen. Bali.. Hm.. Er glad jeg reiste dit, men føler egentlig ikke noen trang til å reise tilbake. Det blei en noe spesiell tur, fordi vi var på den ene vulkanen og så sola stå opp. Mens vi var der var det en svensk turist som falt ned i vulkanen. Og hun jeg delte hotellrom med var den siste som hadde bilder av han i live. Hun var i telefonen både med foreldrene til gutten / mannen og VG. Det blei så traumatisk for henne at hun valgte å reise hjem.
 
Sverige
Danmark
Tyskland
England
Malta
Bali

Vanskelig å velge en favoritt, for det har vært så utrolig forskjellige turer. Tysklandsturen var helt fantastisk, men syns Malta var deilig for der kunne vi bade i sjøen. Bali.. Hm.. Er glad jeg reiste dit, men føler egentlig ikke noen trang til å reise tilbake. Det blei en noe spesiell tur, fordi vi var på den ene vulkanen og så sola stå opp. Mens vi var der var det en svensk turist som falt ned i vulkanen. Og hun jeg delte hotellrom med var den siste som hadde bilder av han i live. Hun var i telefonen både med foreldrene til gutten / mannen og VG. Det blei så traumatisk for henne at hun valgte å reise hjem.

Glemte Frankrike :p
 
Sverige, Danmark, England, Irland, Wales, Skottland, Tyskland, Frankrike, Nederland, Luxembourg, Spania, Italia, Polen, Kroatia, Sveits, Hellas, Thailand, Malaysia, Singapore, Bali, USA, Gambia og Senegal er de jeg kom på i farten. Elsker USA!
 
Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, England, Irland, Skottland, Ungarn, Spania, Hellas, Malta, Italia, Kypros, Tyrkia, Egypt, USA, Haiti, Jamaica, Mexico, Brasil. Tror det var alt.
Elsker USA:D
 
Back
Topp