Hvilket klassetrinn står for 17. mai på skolen deres?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Her er det 3. klasse som baker og lager kaffe, 4. klasse som selger i kioskene og på lekene og 5. klasse som rigger opp og ned
 
Hele skolen, er for få til at bare en klasse skal ta det alene.
 
3 klasse her i kommunen :)
 
4 klasse på skolen vår. Står da for alt, loddsalg, kaker, kiosk, leker, taler ++++.
Så i år var det min tur, igjen :)
 
Her er det alle klassetrinn unntatt 1.klasse[emoji2]
 
Usikker, vi har ikke skolebarn, så foreløpig er vi bare med på moroa :) Men bidrar med glede når det er vår tur i fremtiden :D
 
3 klasse her, så neste år har vi det... Vet ikke helt hvordan vi skal få til det med to barn på slep [emoji23]

Og så er mannen fau-leder også, så han /vi har jo en del gjennom året med det som er...
 
5.klasse har ansvaret, men alle trinn skal bake kaker.
 
6.Klasse. Men alle har med kake, mat eller frukt.
 
3. og 5. klasse her. I fjor hadde vi dermed fullt opp med både tredje- og femteklassing pluss baby på 2 veker, puh! I år var det bare kos.

Alle klassetrinn bidrar med kake.
 
5.klasse har hovedansvaret, men alle klassene må bidra med kaker og smøring av rundstykker, samt vakt på div av lekene.
 
Fau er 17. Mai kommite og hele skolen deltar men det tilstrebes at ingen skal ha oppgaver for mer enn et klassetrinn selv om man har søsken på skolen

Tredje klasse skulle bidra med 14 kaker og når de er 16 i klassen var det ikke mye rom for andre
Jeg så mor til en på kjøkkenet så hun hadde nok det via søsken i annen klasse og da er det bare en i klassen jeg ikke vet hva hadde i oppdrag. Så en klasse alene kan ikke stå for dette.
 
Back
Topp