Hvilket kjønn tror dere barnet er, og vil dere vite på OUL?

Siadle

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Jeg sitter med jentefølelse, det samme gjør mannen. Mamma er bombesikker på at jeg får gutt denne gangen.

Vi er sånne som MÅ vite kjønn på OUL. Da kan vi begynne å omtale babyen ved navn, velge klær som ikke bare er kjønnsnøytrale (og får vi jente denne gangen også, så trenger vi knapt et eneste klesplagg, for vi fikk jente, i juni 2015) og få et litt tettere bånd til babyen føler jeg.
 
Har ingen magefølelse enda, men vil vite på oul :)
 
Har en magefølelse på gutt denne gangen. Jeg må vite kjønnet på oul, men mannen har ikke helt bestemt seg om han vil eller ikke, så vi burde nok bli enige :)
Synes det var veldig greit å vite på forhånd sist så det ikke kun ble nøytrale klær :)
 
Vil helt klart vite kjønnet! Har ingen spesiell følelse på hva det blir.
 
Har en følelse på jente, og vi måå vite! Rett og slett for å knytte oss til babyen i magen, og for å kunne handle inn :) Blir det jente, så har vi alt vi trenger, siden vi har ei fra før :)
 
Denne gangen har vi bestemt oss for å ikke vite. Fikk vite med de to andre, så vil prøve å la vær denne (siste) gangen[emoji4]
 
Vi skal vite! Har ventet på denne bebisen i så lang tid at jeg ikke hadde klart å la være [emoji173]️[emoji173]️
 
Vi skal vite! :) Altfor nysgjerrig til å ikke vite. Mannen tror det blir jente, og jeg tror i utgangspunktet det blir gutt. Men har ikke noe veldig følelse enda på hva det kan være :)
 
Jeg sitter og tror det er gutten vår som kommer denne gangen! Mannen tror vi får ei til jente(men innerst inne vil han ha en gutt). :) Vi vil vite kjønnet!
 
Jeg sitter og tror det er gutten vår som kommer denne gangen! Mannen tror vi får ei til jente(men innerst inne vil han ha en gutt). :) Vi vil vite kjønnet!
Akkurat samme her! Vet at han har veldig lyst på gutt, selv om han ikke har sagt det høyt..Fordelen hvis det blir ei jente til er at hun kan arve alle klærne, ettersom de blir født på samme årstid;-)
 
Her tror jeg faktisk mannen er helt likegyldig til hvilket kjønn som kommer. Når jeg traff han for tre år siden, var han veldig klar på at han ikke skulle ha barn - overhodet. To måneder inn i forholdet satt jeg der med positiv test, og han ble ekstatisk! Ønsket seg helst en liten fotballgutt tror jeg, men så fikk vi ei lita frøken i stedet for. Og SOM han elsker den lille damen! Så jeg tror han ser for seg ei lita ei til, som ligner hun vi har.
 
Håper en gutte siden jeg har en jente ( begge er selfølgelig velkommen) men tror det er en jente
 
Har ikke fått en magefølelse på det enda (tror nesten ikke på at jeg i heletatt er gravid enda engang [emoji23]), men vi vil vite det på ul om mulig [emoji4]
 
Har ikke rukket å kjenne på det, er litt for opphengt i hvorvidt det går bra eller ikke. :p

Kommer til å be om å få vite det da, og vi skal ha en drøss med UL før OUL så vil gjerne høre det så snart de ser det egentlig. Ikke at kjønn er så viktig i og for seg, men det er viktig for meg å prøve og knytte meg til dingsen i magen, og det hjelper å vite kjønn og å kunne omtale han/hun som nettopp det - og ikke bare den/det/dings. :)
 
Jeg vurderer å ikke vite :) Ha litt spenning i løpet av graviditeten. Tenker også at det da er lettere å handle mindre når det skal handles kjønnsnøytralt;)
 
tror d er gutt[emoji28] kun fordi jeg hsr blitt gravid samme dag som vi hadde oss...og gutteceller er raskere enn jenter, mens jenter overlever lengre. hadde sex etter at el testen ble negativ.
 
Har litt jentefølelse men tror kanskje gutt også såååå aner ikke[emoji23]
 
Back
Topp