Hvilket kamera har du?

Nikon. Halvfornøyd. Utrolig dårlig filming, og av og til er det vanskelig å få et skikkelig skarpt bilde, men ellers bra. Det er 7 år gammelt nå da ^^
 
Har både nikon og canon speilrefleks, men har begynt å slite med fokusen på canonkameraet så bruker bare nikon.
Celdig fornøyd med det :)
 
Canon 7D, tar masse bilder, blir jo klart en del med telefonen da den er mest tilgjengelig da kamera er så stort, men fotograferer mye med kamera også, det er hobbyen min så blir en del [emoji5] veldig fornøyd med kamera, men det forutsetter at man stiller det inn selv
 
Jeg bruker for det meste telefonen, men vi har et Canon speilrefleks som jeg bruker av og til
 
Bruker tlf.

Men vant akkurat en instax mini 9. Så den må jo testes ut da. Håper den tar gode bilder [emoji1]
 
Har Sony , veldig fornøyd.
Men må si jeg bruker mob mest, da det er mest lettvint.
 
Har Sony. Et kompaktkamera til ca 5000. Digger det. Tar flere 100 bilder i mnd og har hatt den siden april 2015.
Kan ikke sammenlignes med mobil kamera. Selv om det er godt å ha det også om det andre ikke er tilgjengelig. :happy:
 
Har et Nikon speilreflekskamera, men bruker det altfor lite. Mye lettere å ta opp mobilen.
 
Back
Topp