Hvilken vogn har du?

Hadde en gammel simo dypvogn med første, og gikk over til TFK Twinner Twist da nr to kom tett etter.

Ønsker meg bugaboo buffalo når vi får spiren til å sitte (og bli løpet ut) igjen ❤️
 
Stokke Trailz som hovedvogn og BabyZen YoYo som reisevogn. Elsker sistnevnte! Stokke-vognen er et herk å ha med på tur. Sammenpakket fyller den hele bagasjerommet. Utrolig at vi klarte oss over et år før vi kjøpte ekstra vogn.
 
Jeg har en tfk joggster twist med dypbager. Både quickfix og multi x bag. I tillegg har vi en tfk joggster twist som står klar som sove vogn i barnehagen for minstejenta og i tillegg har vi en thule cheeath for 2 barn(sykkelvogn). Vårt eldste barn bruker ikke vogn så mye nå.
 
mountain-buggy-urban-jungle-v3-black-inkl-bag-plus-v3.html
Mountain Buggy
:D Personlig synes jeg det er den beste vognen til hverdagsbruk,turbruk,bybruk osv ;) I jobben min har jeg testet alle type vogner, og jeg ville ikke tvilt på at dette en den beste :)
 
Britax smile 2 som hovedvogn, og simo som sovevogn hjemme. Denne blir sovevogn i bhg etterhvert.
 
IMG_8206.JPG
Bestilt denne, gått 6 uker nå så spent på om den kommer snart.
 
Last edited:
Babyjogger city elite, og en basson-vogn. Litt usikker på type da, er en duo-vogn med klassisk understell i alle fall. Gleder meg til å ta de i bruk. :D
 
Emmaljunga Super Nitro med punkteringsfrie hjul. Superfornøyd på asfalt, grusvei, snø og kjøpesenter! Har den i bhg nå.

Bugaboo bee3 som trille. Fungerte fint på kjøpesenter og fin asfalt. Men ikke mer enn det.

Babyjogger City Elite. Veldig god å trille rett frem, men på ujevnt underlag og opp/ned kommer svakhet ved 3 hjul frem. Men god som andre vogn på kjappe ærender og kjøpesenter og rett frem turer.
 
Kjøpte ny emmaljunga Edge duontil første med classic chrome understell.

Kjøpte en brukt city cross til bhg vogn.

Babyzen yoyo som trille da han ble større.

Nå når vi venter nr 2 har jeg kjøpt en super viking med babybag brukt fordi jeg ønsker meg svinghjul [emoji4]
 
Britax smile 2 (lille snuppa bruker den nå)
Bumbleride Indi sportsvogn
Babyzen reise vogn
(Bumbleride indi twin) - da jeg jobbet som dagmamma, den leies ut nå
 
Vi har en emmaljunga scooter S og en Mountain buggy urban jungle. Bruker ingen av de, utenom v krise (f.eks hvis lille er syk mens bror må leveres i bhg)
 
Her har vi investert i Emmaljunga Super Viking som hjemme/trille vogn. Men blir nok å kjøpe ei annen vogn til å ha i bilen [emoji4]
 
Har to.
Emmaljunga city cross
Og en byvogn. City elite mini gt :)
 
Emmaljunga super nitro som nå står i bhg for å sove i

En liten zapp xtra som bor i bilen for små behov men hun er ikke så glad i vogn lenger (to år i jula) så den var mest brukt når hun hadde babystol i bilen, den kunne vi klikke på.

Har hatt en tilsvarende Emmaljunga av tidligere modell til de to eldste, utslitt understell men brukte samme bagen til yngste. Har hatt en babyjogger City elite som jeg solgte, ble aldri fornøyd med å ha ungen fra meg.

Totalt fire vogner. En solgt. På tre unger.
 
Back
Topp