Hvilken vogn har du?

2 Emmaljungaer (en til bhg. og en hjemme), 1 Brio (brukt i bhg.), 1 paraplytrille, og 1 4me trille (som vi gjerne bruker på kjøpesenter el.). :)
 
Vi har:

1 emmaljunga edge jungle pink med sportunderstell i barnehagen.

1 emmaljunga edge outdoor limited black leather til soving og tur hjemme

1 petite cherie my heritage duo til minstemann, den brukes til tur/soving hjemme og senter/shopping

1 mowei lite sulky til shopping/reise
 
9071805B-4A6E-4A40-A5F2-E1D966511659.jpeg
Emmaljunga Mondial Pure Lounge med Deluxe understell (se bilde). Kjøpte 2017-modell svært pent brukt (fremsto helt som ny!) for 7500. Kjempefornøyd og gleder meg til å trille med den!

Hadde Simo kombo sist, i tillegg til babyjogger city mini GT som ekstravogn.

Ønsket meg Emmaljunga da også, men å gå opp til fjerde etasje med den vognbaggen var uaktuelt, derfor ble det Simo med lett kombibag. Var veldig fornøyd med Simo, god demping og en drøm å trille den også. Men vi har slitt den helt ut, og ønsket meg en ny og fin vogn. Nå bor vi i hus og kan trille vogna rett inn :)

Da jeg trillet den nyinnkjøpte Emmaljunga-vogna hjem gjennom masse snø og slaps og is var jeg kjempeglad for at jeg hadde valgt det understellet. Den trillet av seg selv! Så lett, og så behagelig med dempinga.

Simo-vogna beholder vi, for den skal vi bruke som sovevogn i barnehagen :)
 
1 Emmaljunga Edge Duo vogn til lille på 3 mnd, en Easywalker Sportsvogn til mellomste som sovevogn i barnehagen ( han har sluttet å sove på dagen) , en Easywalker tvilling/ søskenvogn og ei reisetrille (husker ikke navn på den) :)
 
Vi har babyjogger city mini til «kjøpesentervogn», bruker den til å klikke på bilstolen på handleturer ol, og som sittevogn når de blir større.
IMG_6122.jpg

Og Stokke trailz som hovedvogn nå når baby er liten.
IMG_6119.JPG
 
Nettopp kjøpt Bugaboo Donkey. Melange grey. Gleder meg til å få i hus :D har ellers en Emmaljunga something til soving i bhg, Babyzen Yoyo til reising og Titanium baby breeze liggende i bagasjerommet på bilen til butikken og etc :)
 
2 emeljunga edge duo. En med Deluxe understell hjemme og en med punkterisngfrie svingbare hjul i bhg
1 babyjogger City mini
1 basson duo vogn
1 sumo bagvogn fra 70 tallet
1 paraplytrille
 
TFK joggster twist - elsker den!! Og så har vi en gammel arve-Brio i barnehagen [emoji106]
 
Stokke trailz, stokke crusi og en jeg ikke husker merket på :p En vogn i bilen, en som turvogn hjemme og en som sovevogn innendørs eller på verandaen. Veldig fornøyd med stokke!
 
Phil and Teds smart lux, hovedvogn og brukes i hovedsak hjemme da den er lang for å legge i bilen. Håper vi er fornøyde når den skal taes i bruk :)

E1D2BC11-31DD-4B22-A77C-67FDADCA1A07.jpeg 7980114C-DC48-4B59-BC3F-72234F40D872.jpeg

Og en babyjogger mini GT som hovedsakelig skal være med i bilen og på reise! Skal ordne bag til den også. Har bilstoladaptere til begge vognene, men var kanskje ikke nødvendig til den første..

3A8DB32B-CBF6-4AD0-9D17-C666D2417B9B.jpeg
 
Vi har stokke trailz som hovedvogn frem til lille er for stor for den.. arver i tillegg en annen vogn til lille blir større .. aner ikke hva den heter riktignok:p
 
Emmaljunga
Baby Jogger
Brio smile
Bugaboo


Alle har jo sine bruksområder, så jeg må jo ha alle? :p
*Vogndillamuch*
:anyone
 
Emmaljunga City Cross og Babyjogger City Elite.
Emmaljunga-PP-Light-Grey.jpg 2683292.jpg
 
Back
Topp