Hvilken vogn har du kjøpt?

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Regner med de fleste har kjøpt og fått vogn nå - hvilken ble det?

Her gjenbruker vi Britax Go Next fra storebror. Superduperfornøyd med den vogna altså! Høy bagdel så jeg har god oversikt over baby, lav sportsdel så mini kan gå inn og ut selv når den tid kommer, vendbar sportsdel (det har jeg brukt MYE!), lang kalesje både på bag og sportsdel, full liggestilling, romslig kurv under. Og ikke minst elsker jeg at jeg har country-hjulene (faste luftfylte forhjul) som kan klipses på ila 2 sek for å erstatte de små vendbare. Helt perfekt når man skal ut i skogen eller det er mye snø. Til vanlig elsker jeg de små som gjør at vogna kan snu på en 10-øring. :) Og ikke minst den gode dempingen. Hehe, så ja dere skjønner kanskje hvorfor det ikke ble ny vogn her ;)
 
Emmaljunga edge outdoor :)
 
Jeg har kjøpt emmaljunga edge duo brukt hos søsteren min. Den er ca fire år gammel. Men den er i perfekt stand.
 
Britax go big - gleder meg til å ta den i bruk :)

Kan legges sammen i ett, svingbarehjul, full liggestilling og vendbar sportsdel. Stor plass til barnet oppi så tipper vi blir fornøyd :)
 
Jedo britta som sovevogn. Brio smile som lett bagvogn og vendbar sittedel osv. Begge vognene kjøpt brukt men i veldig god stand :) Gleder meg til å ut og trille med lille, med mindre han heller vil sitte i bæresjalet ;-)
 
Vi har Emmaljunga edge duo med understell med svingbare hjul [emoji5] Liker godt at den er romslig og kommer seg fram overalt [emoji5]
 
Bugaboo fox. Det var den eneste vi fikk plass til i e-golfen :hilarious:
 
Har bugaboo donkey. Altså søsken vogn.
Har kjøpt stå/sittebrett til 2åringen når jeg nå må bruke bagdelen til hun i magen, og den andre sportsdelen til 1åringen:) det kommer til å bli tungt :p:D
 
Bugaboo donkey. Beste vognen jeg har trillet i hele mitt liv.:) Valgte den fordi den veldig enkelt gjøres om fra enkel til dobbelvogn, og tilbake. Da kan jeg bruke den som søskenvogn når jeg trenger det, og kan ha singelvogn når jeg trenger det. Den er smal uansett.:) og god plass i sittedel.
 
Back
Topp