Hvilken vinterdress har du

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Og hvorfor har du valgte denne? :)
Begynt å tenke på vinterklær nå som vintertøyet begynner å komme i butikken
 
Kjøpte Reima Tec idag faktisk. Var 25% på Barnas Hus, så da slo vi til! Vesla startet i bhg nå i august, så i år må hun nesten få dress ;)
 
Jeg har ikke, men begge barna har.
De har reimadress begge to.
Er så fornøyd at jeg ikke gidder å prøve et annet merke.
 
Kjøpte Reima Tec idag faktisk. Var 25% på Barnas Hus, så da slo vi til! Vesla startet i bhg nå i august, så i år må hun nesten få dress ;)
Jeg har ikke, men begge barna har.
De har reimadress begge to.
Er så fornøyd at jeg ikke gidder å prøve et annet merke.
Kjekt med tilbud :D hun har fått reima Parkdress, men ikke fått brukt den enda :p vært litt for vått til det :p
 
Vi også kjøpte reima tec vinterdress til 1,5 åringen vår på Barnas Hus i dag, genialt med tilbud :)
 
Vi har pop sin vinterdress :)
 
Blir polarn o pyret her. Brukte reima da hun var mindre.
 
Me har Reima til yngste og Polarn O Pyret til eldste. Viss me skal kjøpe ny til yngste i år blir det Polarn på han og, er mykje meir fornøyd med den. Slitestyrken på Reima er ikkje god nok til våre aktive gutar:)
 
Har ikke kjøpt enda, men skal kjøpe Troll 3-I-1 dressen til frøkna på 2,5! Har hatt den i 2 sesonger nå og er kjempe fornøyd! Eldste hadde didrikson, fornøyd med den også igrunn, men liker troll sin bedre :)
 
Har kjøpt ReimaTec :) bhggutt i år, så ingen erfaringer men håper det blir bra.
 
Holder oss til reimatec. I år var e smart og kjøpte på barnihagen.no når de hadde salg på våren. Så da fikk han en reimatec+ dress. (vannsøyle på 15000)
 
Hadde nameit i fjor, da var han et år og det funka supert:) kjøpte reima etter sesongen nå på 50% avslag, så den blir nok brukt i år:) tror det var reima iallfall.
 
jeg vet ikke helt ennå, men har noen av dere prøvd canada goose dress til barna?

Canada goose driver med dette:

"I tillegg til lidelsen som ligger bak pelskragen, inneholder også jakkene gåsedun som stammer ifra de samme gjessene som brukes til produksjon av gåselever og gåsekjøtt.

Disse fuglene blir tvangsforet ved at man stikker rør ned i halsen på dem, og presser mat ned.

De overfores til det ekstreme for at leveren skal vose seg flere ganger så stor som normalt.

Som det nylig har vært en del fokus på i media, stammer dunet som brukes i vinterjakker ogsåofte fra gjess og ender som ribbes levende.

Plukking av fjær på levende dyr er en svært smertefull praksis, som etterlater store sår."

Så blir ikke canada goose dress her :p


Har en fra molo til høsten, og en reimatec til vinteren. Ikke fått prøvd noen av dem enda, så håper vi blir fornøyde :)
 
Hun har hatt didriksons flere sesonger her. Dressen fra i fjor var veldig romslig, så den skal brukes i år også. :)
 
Back
Topp