Hvilken veske kjøpte du sist?

Det må være lenge siden. Tror jeg kjøpte en fra H&M for ca. 3 år siden? Den kostet sikkert 149 eller 199. Kjøper sjelden vesker og kjøper ikke dyre vesker.
 
Kjøpte en stelleveske på ebay. Men.. Teller ikke. Kjøpte ei blå ei til meg selv for sikkert 2 år siden. Også ebay. Kostet.. Ehm.. Rundt 100 lappen antar jeg.
 
Har ikke bilde, men shopper en del på eBay, så var en veske fra der :p Sort, enkel med plass til det mest nødvendige :) kostet kanskje 120 kr.
 
Stelleveska mi fra Storksak kjøpte jeg 4. desember - 16! [emoji23] Da var det 25% rabatt i kalenderluken til Lilleprinsen.

Før det var bursdagen min for et år siden, da kjøpte jeg en ADAX Berit i gave fra min mann... den var på tilbud hos Boozt! [emoji106]
 
Mikael Kors veske, kostet ca 150$ (eneste bilde jeg hadde av den på tlf)
6298e05d2efcabbc2fad1f9e81fcfdbc.png
 
Siste veska kjøpt nå er stelleveska til Stokke. Tror den koster rundt tusenlappen?
 
Siste veska jeg kjøpte var en stoffsak fra Søstrene Grene ;) til 90kr! Før det var det ei fin skinnveske fra Siri Brodersen.
 
Jeg bryr meg sååååå lite om vesker, men bruker det daglig.
Kan ikke huske sist jeg kjøpte en veske, men min nyeste veske fikk jeg til jul i fjor [emoji5][emoji162]
Svart og passe stor til tingene mine.
 
Back
Topp