Hvilken utdanning har du?

M

Moderator Wilma

Guest
Hva slags utdanning har du? Brukte du normert tid på å fullføre eller måtte du utsette? :)
 
Utdannet vernepleier. Hadde permisjon pga fødsel.
 
Gikk Design og Tekstil på VGS, og 2 år på kunstfagskole. Nå har jeg akkurat fullført 2 året i lærerutdanningen! Har hatt permisjon på grunn av fødsel :)
 
Helsefagarbeider, tok voksenopplæring. Begynte sykepleien i 2008, men pga personlige grunner så gikk det ganske skeis. Så jeg jobbet som assistent en stund før jeg tok voksenopplæring.
 
Fysioterapeut og sykepleier. Fullførte på vanlig tid på begge.
Har planer om anestesisykepleier langt frem i tid.
 
Blomsterdekoratør fagbrev, hadde 2 omveier før jeg havna der :)
 
Bachelor (ingeniør), og snart lærer:) Brukte nomerert tid på bacheloren, men PPU-Y'en må jeg ta på deltid. Satser på å bli gravid i løpet av PPU-en, men håper på å klare det til den fastsatte tiden.
 
Utdannet sykepleier. Tok det på normert tid. Håper å få tatt en videreutdanning/master etterhvert eller omskolere meg og ta en ny bachelorgrad. Ikke bestemt meg ennå, men har god tid, få ut lillesøster først
 
Jeg har universitetsgrad innen siviløkonomi fra USA. Det var utrolig dyrt og tok meg ca. 6 år å fullføre. Sitter nå med en helt ordinær jobb og 300 000 i gjeld (var opprinnelig 600 000). Jeg tror jeg ville ha valgt annerledes skulle jeg fått tatt valget på nytt.
 
Har bachelor i ingeniørfag, på normert tid. Holder på med master i ledelse (deltid), ser ut til at den blir 6 mnd over tiden pga svangerskap/graviditet.
 
Mastergrad som landskapsarkitekt (5 år) og årsstudium sivilagronom - begge ved universitetet. Jeg har også tatt studiepoeng tilsvarende ett studieår i prosjektledelse, videreutdanning ved høgskole, mens jeg har vært i jobb.
Mastergraden ble fullført på normert tid, rett fra videregående. Skulle gjerne hatt ett friår eller vært på utveksling utenlands, men som den seriøse kjæresten jeg er ville jeg ikke reise fra mannen, som jeg møtte helt i starten av studietiden.
 
Bedriftsøkonom fra høgskole. Fullførte på 4 år med ekstra studiepoeng innen regnskap, ledelse og markedsføring.
 
Har en bachelor innen media. Brukte 4 år da jeg tok ut fødselspermisjon. Nå går jeg helsefagarbeider som privatist. Kunne vært ferdig før sommeren, men har valgt å vente.
 
Har gått to år på landbruksskole :p hestelinja ;) angrer ikke på det, men skulle gjerne gått reiselivslinje og hotellhøyskolen i tillegg. Jobber som avdelingsleder på konferanseavdeling, og det kjennes ut som at jeg kommer til å fortsette med det :D
 
Back
Topp