Hvilken termokopp?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Jeg klarte å knekke lokket på min bodum termokopp, så da trenger jeg en ny.

Jeg har vært veldig fornøyd med bodum sin, men finnes det andre gode termokopper som jeg kunne gitt en sjanse?
 
Jeg sverger til Bodum, den med slik presskanne inni.
Lik den vanlige, bare med ekstra del til å ha inni.

Trodde det gikk an å kjøpe disse toppene løst, jeg :rolleyes:

20121123-092128.jpg
 
Jeg elsker contigo pga den er helt tett og man må trykke inn knappen for å drikke. Perfekt i sofaen når man ammer :p men dessverre flasser fargelaget av etter x antall turer i oppvaskmaskinen (som den liksom ikke skal brukes i). Jeg har lyst til å teste eva solo sine. Synes de ser så fine ut!
 
Enig. Lei av at Bodum sine ikke er tette. Vil ha en jeg kan putte i veska uten å tenke på lekkasje. Må nok finne meg en ny en jeg og [emoji5]
 
Jeg ser at Tupperware også har fått termokopp/termos. Er det noen som har erfaring med disse? Viktigste for meg er at koppen er helt tett...
Jeg har prøvd den de hadde til rosa sløyfe. Den var rar å drikke av og ikke veldig termoete. Men ser at den i julemagasinet nå er helt annerledes og den har jeg ikke prøvd.
 
Jeg sverger til Bodum, den med slik presskanne inni.
Lik den vanlige, bare med ekstra del til å ha inni.

Trodde det gikk an å kjøpe disse toppene løst, jeg :rolleyes:

20121123-092128.jpg
Sverger også til denne... [emoji180][emoji180][emoji180]
 
Jeg MÅ ha i plast, ellers smaker kaffen kjip, britisk hotellkaffe [emoji85]

De som funker best er cool gear sine. Holder godt på varmt og kaldt, og lekker ikke hvis man skrur på lokket skikkelig.
 
Men kan man drikke av denne da uten å ta av den i midten?

Jeg er litt lei av at bodum sine ikke er tette jeg, det trenger jeg...
Jeg har ikke noe problem med at den ikke er tett, men så har jeg den bare på pulten min også da.

Ja man kan drikke av den uten å ta ut den, dersom man tar den ut vil man bare då grut i munnen
 
Anbefaler Camelbak sin, den er helt tett og du bare trykker inn en "knapp" så åpner den seg. Finnes hvertfall på Kitchen [emoji1] Finnes i mange farger og holder på varmen helt passelig[emoji41]
 
Vi bruker cirkle k sine :p de store! De holder LENGE på varmen og vi har gratis kaffe på tur!
 
Back
Topp