Hvilken symptomer har dere som er 4-5 uker på vei?

Ømme bryster, kvalm, metallsmak i munnen, ekstremt trøtt og hissig ;)


TuMmY LoVe
 
Tisser ofte, litt mensmurringer, stikkinger på høyre side av magen, tett i nesa, forsterket luktesans, avsmak på enkelte ting, ømme pupper :) sikkert mer, men husker ikke


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sulten!! Men ellers ingen ting. Man skal være forsiktig med hva man ønsker seg, men å kjenne litt mer hadde ikke gjort meg noe. Trenger bevis for å tro det her ;)
 
-Null mensen
-Veldig ømme bryster
-Uggen
-Mye trøtt og sliten
-Tredobla både luktesans og smakssans :p
 
Hei er nå 5+5. Jeg kan ikke si jeg har så mange symptomer og føler meg usikker.
Har hodepine, svimel, veldig vonde bryst og litt kvalme.. Føler meg mye trøtt da å er så usikker på hva som er normalt... Hjelp ?? :)

Førstegangs gravid :)
 
Jeg er nå 4+3 og har ingen symptomer overhodet. Men er veldig "luftete" :p er det noen andre som får veldig mye luft i magen?
 
Jeg er kun 5 uker, og eneste symptomet jeg har er "menssmerter" i korsryggen...de har vart siden jeg ventet mens. Kommet og gått litt de to siste dagene.
 
Jeg er kun 5 uker, og eneste symptomet jeg har er "menssmerter" i korsryggen...de har vart siden jeg ventet mens. Kommet og gått litt de to siste dagene.
I dag 4+5 har jeg blitt litt øm nederst i magen, hatt et kvalmelignende øyeblikk og litt mer trøtt enn vanlig. Men kan jo også hende jeg begynner å bli syk, mange på jobben som er syke...
 
Noen her som opplever at huden lukter annerledes? Samboeren min kommenterte forrige gang (endte med MA), og denne gang at han kan lukte at jeg er gravid :p
 
Det første jeg merket det på var ømme og større bryster. Det fikk jeg vell før jeg tok en graviditetstest. Deretter kom kvalmen i uke 7:) Og økt matlyst! Men det var jo også var å prøve å holde kvalmen i sjakk. Noe som var umulig:p
 
Stikking på høyre side av trusekanten.
Ømme bryster, vondt i korsryggen, oppblåst og trøtt
 
Kjenner veldig lite, er nå 4+3. Jeg kjente sterke mensensmerte lignende krampe ca 3+5. Ellers av og til litt småkrampe eller litt øm i korsrygg. Og øm i brystvortene:)
 
Ømme pupper, kvalm av og til, litt stikking nederst i magen/støl, trøtt og te tider endel svimmel :) Had vondt i puppan i 2-3 uka og ifølge termin beregninga e æ ca 4 uka påvei nu på søndagen :)
 
Småømme pupper, stikking i underlivet, kvalm fram til i går, konstant press i høyreside/midt over skambeinet ;)
 
Er i slutten av uke 5. Men jeg fikk supervonde og ømme bryster allerede en uke etter eggløsning.

Nå er jeg trøtt, har fått større pupper (som også er vonde og superfølsomme), sensitiv for lukt, litt irritabel :)
 
uke 5+4

*ømme bryster
*til tider allergisk reaksjon på noe i form av nysing og rennende nese
* jeg må ofte på do. Kan våkne tidlig på morgenen å være super tissetrengt
* voksekramper fra livmora
* sliten på kvelden
*kan plutselig bli megasur på nippet til å gråte. ikke så ofte heldigvis:p
* føler meg tykk i magen, håper det er oppblåsthet.
 
Fikk 2 svake positive og en svak i dag. Følt på meg i over en uke at det klaffet denne mnd.

- mensmurringer/smerter
- Trøtt
- Ikke så ømme pupper som jeg pleier å få.
- Oppblåst
- Tisser oftere
- Pepsi max var alt for søtt plutselig.
 
Murring, kvalme med oppkast, alt lukter vondt, mye som smaker rart, ømme bryster, stikninger i livmor, tisser mye, trøtt. Noe begynte i uke 4 allerede. Er i uke 6+3
 
I uke 4 fikk jeg kraftig bekkenløsning. Var små kvalm og hadde ømme bryster. Nå, i uke 6+6 har jeg bekkenløsning med gangvansker, kvalme, ømme bryst, smerter ved trusekanten når jeg strekker beina helt ut.. allerede har jeg fått mage. Men dette er min nr 3, så kan vel kanskje ha noe å si..
 
Back
Topp