Hvilken symptomer har dere som er 4-5 uker på vei?

sofien

Andre møte med forumet

Jeg lurer på hvilken symptomer dere har opplevd dere som er 4-5 uker på vei?? Mine er utrolig oppblåsthet, tretthet, sliten, blødning, litt sur(stakkar kjæresten) og litt små uggen i magen.
 
Ømme bryster og usigelig trøtt. Ellers går det veldig greit. Har to svangerskap fra før av og ingen av dem var spesielt krevende med mye ubehag, så jeg regner med at dette går greit også. Eneste jeg "frykter" litt er bekkenløsning. Hadde det med nr 2 så jeg antar at det vil dukke opp nå også.
 
Jeg er ca 5-6 uker på vei, og mine symptomer er:
Kvalme som kommer og går.
Smågrinete og veldig følsom.. 
Vonde pupper.
Sliten og trøtt hele tiden.
Økt appetitt. 
Har visst fått en "glød" over meg i flg samboer som ikke får nok av meg, og er kjempe flink og snill :D Er vel ikke noe symptom, men måtte bare nevne det :D hihi...
 
Jeg er bare 4 uker på vei , men fikk allerede symptomer for en uke siden..
Det begynnte med
 
* Ømme bryst, de kjentes kjempe tunge og det var veldig vondt å ta av bh om kvelden..
* Humørsvingninger ( griner for alt og eksploderer litt for ofte på mannen min * flau* )

Og no de siste dagene er det :

* Småtrøtt
* Kvalm ( våknet i natt av at eg var så vannvittig kvalm )
* Tisser mye om kvelden
* Dårlig matlyst
* Små stikking i magen, kjennes som lett mensmurring..

Hadde ekstremt svangerskaps kvalme og måtte mye inn og ut av sykehus med min første så håper virkelig ikke at det blir en reprise denne gang...
 
Jeg fant ut i dag at jeg er gravid. Tenker jeg er ca 5 uker på vei om jeg tenker riktig. Har hatt symptomer i 2-3 uker.

- Ømme pupper (ekstremt til tider)
- mensmurringer/smerter
- stikking nederst i magen (vondt å nyse feks.)
- forferdelig trøtt
- lett andpusten
- ganske uggen, mest på kvelden
 
oppblåst, "menssmertea", svimmel å trøtt.... :)
e 4 uke å 2 daga på vei.. termin 2 mars :)
 
Jeg hadde vondt i brystene, klarte ikke ligge på magen, var så kvalm at jeg ikke fikk i meg mat, veldig trøtt og sliten og mensmurringer
 
ikm= ikke kommende mens
dagen da du forventer mens om du ikke var gravid
 
Jeg er annengangs fødene. Å er ikke lengre enn 4,5 uke på vei, men har allerede hatt symptomer i et par uker.

- Murring neders i magen, siden og ryggen (det hadde jeg første gang også)
- Konstant sulten, går kun et par timer før jeg blir sulten
-Tisser ofte
-Hodepine
 
Hei! Jeg er 4,5 uke på veg. Har slitt litt med menssmerter og strålinger nedover beina. Har konkludert med at dette i hovedsak er luftsmerter. Pluss at brystvortene min er utrooolig såre!
 
Hei! Jeg er 4,5 uke på veg. Har slitt litt med menssmerter og strålinger nedover beina. Har konkludert med at dette i hovedsak er luftsmerter. Pluss at brystvortene min er utrooolig såre!
 
Hei! Jeg er 4,5 uke på veg. Har slitt litt med menssmerter og strålinger nedover beina. Har konkludert med at dette i hovedsak er luftsmerter. Pluss at brystvortene min er utrooolig såre!
 
ikke helt sikker på om jeg er gravid enda, har fått svaak positiv cb pluss, så venter på en digital som kanskje er litt sikrere?!!!

symptomer jeg har nå (4+3):

veldig trøtt rundt lunsjtider (kan komme av at jeg våkener rundt 7 hver dag til tross for ferie)
mensmurringer og stikninger, noe ilinger mot lår eller korsrygg (har trodd mensen skal komme i en uke snart)
tisser oftere, spesielt på dagen
ømmere pupper enn vanlig før TR, litt såre brystvorter
småuggen til tider, lite matlyst, ikke lyst på sjokolade og jeg er egentlig sjokoman
fortere anpusten virker det som.....
fort sultenfølelse i magen

det er det jeg kan ramse opp til nå - er jo en del!
 
* Ømme bryster
* Dårlig matlyst
* Oppblåst mage
* Mye luft i magen
 
-Ømme bryster
-Uggen til tider
-Trøtthet som kommer som kastet over meg!!
-Oppblåst
-Har blitt kjempefølsom på lukter
 
-Ømme bryster
-Uggen til tider
-Trøtthet som kommer som kastet over meg!!
-Oppblåst
-Har blitt kjempefølsom på lukter
 
-Ømme bryster
-Uggen til tider
-Trøtthet som kommer som kastet over meg!!
-Oppblåst
-Har blitt kjempefølsom på lukter
 
-Ømme bryster
-Uggen til tider
-Trøtthet som kommer som kastet over meg!!
-Oppblåst
-Har blitt kjempefølsom på lukter
 
-Ømme bryster
-Uggen til tider
-Trøtthet som kommer som kastet over meg!!
-Oppblåst
-Har blitt kjempefølsom på lukter
 
Back
Topp