Hvilken svangerskapsdagbok skal du ha?:)

Superprodusent

Glad i forumet
Synes det er så mange å velge imellom. Til 3/4 av ungene brukte jeg bare den jeg fikk hos jordmor, men har lyst på en spesiell denne gangen:)
 
Har sett litt på min svangeskapsdagbok:D
 
Den de selger på sprell er veldig fin :) kjøpte den til en venninne :)
 
Jeg holder på med Bullet Journaling, og kommer til å lage en egen en til spiren:happy: der skriver man, tegner og gjør hva man vil. Er en listeperson så er perfekt for meg :angelic:
 
Jeg holder på med Bullet Journaling, og kommer til å lage en egen en til spiren:happy: der skriver man, tegner og gjør hva man vil. Er en listeperson så er perfekt for meg :angelic:
Det hørtes koselig ut! Og noe for meg som og er en sånn person:happy:
 
Ops hadde ikke sånn med de 2 første. Kanskje en god ide
 
Når begynner man å skrive i en sånn bok da? Får man en slik ved første svangerskapskontroll? Jeg har bestilt time hos jordmor :)
 
Jeg har kjøpt meg den her :)savner litt plass til egne notater men kan skrive på egne ark og legge inn i folderne før hvert kapittel evt ;)
Vis vedlegget 225741

Jeg kjøpte denne idag:) Har hatt den til en av de eldste og var veldig fornøyd:))
 
Når begynner man å skrive i en sånn bok da? Får man en slik ved første svangerskapskontroll? Jeg har bestilt time hos jordmor :)
Jeg bestilte meg selv da jeg fant en jeg syns så fin ut :) man kan begynne å skrive fra første dag:)
 
Back
Topp