Hvilken strikkagenser er din favoritt?

M

Moderator Amalie

Guest
Mange har én favoritt, f.eks. Mariusgenseren, Nancygenseren, eller kanskje en av Skappel-genserne.

Har du en hjemmestrikket genser som er din favoritt? Hvilken og har du strikket den selv? :)
 
Har veldig lyst på en marygenser (snøløv) og har nå lært meg å strikke. Bare for å få den selv. Holder på med den nå :)
 
Holder på med en Morskosegenser nå, absolutt en favoritt selv om den ikke er ferdig og i bruk enda[emoji4]
 
Veldig glad i islandsk strikk, elidakofta til meg selv og enkle vrangbordgensere til sønnen. Her strikkes alt selv [emoji1377] mor mi er en kløne med alt av håndarbeid. Målet i tillegg til å strikke kalde-dager-garderoben til sønnen er å sy alle klærne hans [emoji85]
 
Veldig glad i islandsk strikk, elidakofta til meg selv og enkle vrangbordgensere til sønnen. Her strikkes alt selv [emoji1377] mor mi er en kløne med alt av håndarbeid. Målet i tillegg til å strikke kalde-dager-garderoben til sønnen er å sy alle klærne hans [emoji85]
Har samme mål her! Hadde hjemmestrikka uteklær i vinter, men har ikke rukket større str enda. Skal begynne å sy litt nå, men trenger ny maskin før det kan bli masseproduksjon [emoji14]
Er så gøy å kle babyen i ting som er laget selv og som ingen andre har :D
 
Min favoritt er setesdalsgenser. Selv om jeg har to marius-gensere selv :)
 
Back
Topp