Hvilken størrelse på dyne?

Det har jeg tenkt å kjøpe for det synes jeg var veldig søtt :) tror det blir til sprinkelseng dyna. Har et par ekstra etter storebror å :)
Hihi, huff. Jeg skriver alltid på mobilen, og treffer stadig vekk feil tommel :shy: Skulle være en tommel opp. ;)
 
Apropos dyne. Har noen funnet noen fine sengetøy. Finner liksom ingen jeg liker skikkelig :)

Jeg har heller ikke funnet noe jeg liker. Har bestemt meg for å kjøpe stoff å sy selv. Det er jo bare rette sømmer og noen knapper;)
 
Har en 80x100, men ungen nekter å ligge under den, alltid oppå. Så i starten bruke vi kun soveposedyner på ham - når han begynte å krabbe bør det dyne (som han ligger på, med noe varmere rom).

Har dette og fantorangen.
f0bd8f97b9b5760dc6b7ac357f251f94.jpg
 
Har begge størrelsene. Den minste til vogn + moseskurv og den større til sprinkelsenga. Men foretrekker sånne babysoveposer over dyne så blir nok mye til at hun sover med det også
 
Apropos dyne. Har noen funnet noen fine sengetøy. Finner liksom ingen jeg liker skikkelig :)
Jeg har fått mye hjelp av min mor som har symaskin.
Vi har kjøpt stoff på Stoff & Stil, så har hun sydd sengetøy til meg. Mye billigere og man kan få det finere enn mye av det de selger i butikkene :)
 
Her blir det Lillebasengesett. Fordi de er de mykeste jeg vet om[emoji171] Storesøster på 6 har adoptert mitt (har bare et i voksenstr fra da jeg var singel[emoji12])
 
Jeg skal forresten i tillegg til kjøpt dynetrekk også sy et :)
 
Apropos dyne. Har noen funnet noen fine sengetøy. Finner liksom ingen jeg liker skikkelig :)

Jeg bestilte nettopp dette :) Synes også det er vanskelig å finne sengetøy, spesielt til gutt :p
 

Vedlegg

  • paslakan-spjalsang-circus-bla-3515-461.jpg
    paslakan-spjalsang-circus-bla-3515-461.jpg
    113,8 KB · Visninger: 21
Jeg bestilte nettopp dette :) Synes også det er vanskelig å finne sengetøy, spesielt til gutt :p
Det var kjempefint :D Nesten synd jeg har tre sengesett fra før. Som er nok. Men kanskje jeg må dobbeltsjekke, kan jo hende et av de ikke har tålt å lagres i 4år *kremt* *se uskyldig ut*
 
Det var kjempefint :D Nesten synd jeg har tre sengesett fra før. Som er nok. Men kanskje jeg må dobbeltsjekke, kan jo hende et av de ikke har tålt å lagres i 4år *kremt* *se uskyldig ut*
Haha, du finner nok alltids ei unnskyldning til å kjøpe nytt [emoji28][emoji85]
 
Back
Topp