Hvilken størrelse bruker ditt barn NÅ, da?

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Her er det 92, for det meste - men litt avhengig av klesmerket, synes det varierer voldsomt hva som passer og ikke i 92. Er litt over på 98, men ikke heeelt over enda :)
 
Mest 80, men mer og mer 86 :)
 
Det varierer fra merke til merke.. men mest 92, noe 86 og noe 98/104
 
98, har en ganske lang frøken :)
 
98/104
 
Helst 98, men noe i den str er for bredt. Eks buksene sitter ikke så godt i livet i den str, men 92 begynner å bli kort.
 
Åh? Her går ikke 92 over bleierumpa, hihi. I allefall ikke de trange buksene fra HM. (Heia joggebukse :p )
Helst 98, men noe i den str er for bredt. Eks buksene sitter ikke så godt i livet i den str, men 92 begynner å bli kort.
 
Bruker 98 nå, kjøper ingenting i 92 lenger. Er det heldresser må jeg ha 104. Men bukse og genser, 98.
 
Bukser 98 gensere/T skjorter bruker vi 92 og 98. Men kjøper ikke 92 lenger siden en g8d del begynner å bli smått
 
Kjøpte vinterdress, Reima, på salg. Størrelse 98. Fikk den og prøvde den på idag. Nope! Passer ikke... Så bestilte 104. Den er for lang i beina - garantert - men jeg må ha den størrelsen for at den er lang nok i ryggen så da får bare beina være litt lange.

Så her kjøper jeg nesten bare 104 nå, med unntak av fra Lindex som er store i størrelsen. Kjøpte en haug med tights fra 104 fra HM, de passa ikke. Enten var de for vide i livet, eller så var de for korte i stumpen, så gidder ikke å kjøpe sånt derfra mer :)
 
Fortsatt 92 her
Åh, ganske mye mindre enn min da. Er forskjell på barna ja :) Vet ikke hvor høy hun er nå, men hoppet fra 92 til 104. Bortsett fra i enkelte merker som er digre i størrelsen. Men tror hun har på seg bukse i 92 idag, så noe går jo.

Synes det er veldig forskjell fra merke til merke. Tights i 92 fra HM kan vi bare glemme. Tights i 98 og. Tights i 104 er for store rundt magen. Ikke så lett det der med passform :p
 
Men bruker fortsatt de samme luene som da hun var 1 år da :p
 
Åh, ganske mye mindre enn min da. Er forskjell på barna ja :) Vet ikke hvor høy hun er nå, men hoppet fra 92 til 104. Bortsett fra i enkelte merker som er digre i størrelsen. Men tror hun har på seg bukse i 92 idag, så noe går jo.

Synes det er veldig forskjell fra merke til merke. Tights i 92 fra HM kan vi bare glemme. Tights i 98 og. Tights i 104 er for store rundt magen. Ikke så lett det der med passform :p

Ja, hun er ganske lita, men har jo vært det fra fødselen av. Var bare 46 cm selv om hun kom til termin!

Ikke alltid like lett å kjøpe klær nei, når det varierer så mye i størrelsene fra merke til merke.
 
Ja, hun er ganske lita, men har jo vært det fra fødselen av. Var bare 46 cm selv om hun kom til termin!

Ikke alltid like lett å kjøpe klær nei, når det varierer så mye i størrelsene fra merke til merke.
Min var 6 cm lenger. Lenger enn storesøsteren, men mindre enn hun var på den alderen nå, så de vokser i rykk og napp :) Den minste babyen kan jo bli den høyeste som voksen. Jeg er ikke stor, så hvis hun slekter mest på meg blir hun under gjennomsnittet høy.

Ja, beste er jo å prøve. Heldigvis endel nettbutikker som har gratis retur da:)
 
Back
Topp