Hvilken seng har dere?

Ecinnaj

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Hvilken seng har dere?
Hvor stor er den?
Er du en eller flere?
Gjerne bilde også om du har ;)
 
Vi har 2 helt vanlige Svane rammemadrasser på 90x210 som er koblet sammen og hel overmadrass slik at sengen måler 180x210.
Vi er 2
 
Akkurqt byttet ut 180 med 150* 200
Føler du det er stort nokk?
Nå er senga mi slik, har 180 jeg også.
Jeg gidder ille å krype oppi den så jeg ligger på tverra [emoji28]
78bd7b45e626bc511ac75a927cd328ea.jpg
 
2 stk, lange begge to. Gikk fra 150 til 180 for et år siden, var helt nydelig. Har kontinental fra jysk.
 
Wonderland continental seng, 180x200 cm. Så har vi plass til en liten en i midten om det skulle vært behov ;)
 
Har wonderland Symfoni, 180x200, kontinentalseng. Hadde en Jensen ambassadør 150 før, men den ble for myk og trang til å sove 2 voksne + baby i. Mannen har uansett flytta ut av soverommet, men det er fordi jeg har slitt med søvnen og han snorker. Er god plass til to voksne og en liten mark oppi der :)
 
Jensen seng på 180 sånn med 3 madrasser oppå hverandre på ben. Er det kontinental seng det heter? Er jeg og lille som sover i den for tiden.
 
Vi har verdens deiligste dobbeltseng fra et eller annet svensk merke- med doble madrasser helt fra bunn ;) 180*200 tror jeg, men ved neste sengekjøp skal vi gå for 200 eller 210. Enklere med barn i sengen :D
 
Vi har seng fra IKEA: 180x200 og madrasser fra Tempur. Jeg kunne fint hatt en enda bredere seng da treåringen iblant kommer inn til oss på natta:) Nå ventes barn nummer to, så det kan bli netter etter hvert hvor det blir veldig trangt:p
 
Svane continental 180x200 vi er to voksne og avogtil ett eller to barn. God plass :) senga var dyr men vell verdt pengene ;)
 
Har en fra IKEA (husker hverken hva sengen heter eller madrassen) :)
160 :)
Er meg, gubben og stort sett et barn [emoji14]
 
Har en 150*200
Kun meg og en baby som sover i den. Syns det ble trangt med mannen og baby så dessverre sover han på sofaen. Når jentene mind var syke sov jeg med 2 barn i sengen. Det gikk greit, men var litt trangt. Ville nok hatt en større seng.
 
Husker ikke merket på den, men er rammemadrass i bunn, dobbelmadrass og tykk overmadrass på toppen :D Den er 180*200, kunne ikke hatt noe mindre.
Kjøpte den på Skeidar for 1,5 år siden.
 
Har en 120 seng som jeg og babyen ligger i, og en 180 seng som mannen og toåringen ligger i. Toåringen blir lagt i egen seng om kvelden altså, men finner veien til pappaen sin seng i løpet av natta :p
 
Aner ikke hva slags seng vi har jeg [emoji23] mannen som kjøpte for 3 år siden [emoji4] vet at den er 180×200 og at vi har tempur overmadrass. Mer vet jeg ikke...
 
Vi har en svane classic 180x200 + en 90 rammemadrass som står inntil. Har 1-2 unger som kommer inn om natten så.. [emoji14]
 
Back
Topp