Hvilken PP er dere kommet til?

Pp10
 
PP 37[emoji20][emoji20]
 
Litt usikker, men prøvemåned 26 blitt :(
 
Litt usikker her også. Tipper 15-16. Ivf i august
 
Da ser det ut til at jeg også kan notere PP 16 :confused: Clomifen neste... Litt motløs....
 
Har nå prøvd i 15 mnd og har kommet til Pp10 (pga to graviditeter som har endt i ma)

NÅ MÅ DET VEL SNART GÅ BRA
 
Entret akkurat PP19 :shifty:
 
Aner ikke antall PP før vi ble gravid sist, men holdt på i 16 mnd. Nå er vi i pp 5 etter dødfødsel, og har blitt utredet og funnet ut at det er endel smårusk som må tas tak i hos meg. Blir nok endel pp til mens vi venter på det ...
 
Snart prøvd i 17 mnd nå :(
 
Har hatt et par prøveopphold, men tror jeg er i den 14. prøveperioden
I dag fant jeg gamle "data", og innså at jeg nok har hatt 19 prøveperioder. Kun blit gravid den ene gangen, hvor jeg oppdaget MA i 12. uke..
Hadde et laangt opphold i prøvingen, og er nå på pp 4. Har ikke mistet motet enda ;) Tøffe perioder med prøving gjorde at vi bestemte oss for å slutte, og fokusere på helt andre ting. Det har vi gjort i 5 år i oktober. Kanskje ble jeg aldri gravid, fordi livet ville ha meg til å oppleve alt det fine jeg har gjort i denne perioden. Så da håper og satser jeg på at spiren sitter når jeg er ment å til å bli mamma. Jeg har heldigvis masse annet meningsfylt i livet mitt, som klarer å holde det verste fokusen bort fra prøvingen
 
Da er det gjøre seg klar for pp20 :(
 
Går snart inn i pp12 og 18 mnd som prøvere nå. :-(
 
Da ble det PP21.....
 
Back
Topp