Hvilken PP er dere kommet til?

Pp 4 etter ExU. Før det 8 pp før SA.

Totalt vært prøver av og på i 10 år! Så pp 120 ca da..

Ja, litt negativ idag. Kjenner tanta banker på døra her nå!
Håper virkelig spira sitter nå!
Det er lov å være litt negativ når tanta kommer!!!
 
Pp14. Har prøvd siden Mai i fjor. Har nå endelig fått regelmessig syklus. Så håper på posetiv test i løpet av vinteren. Skal også inn å ta blodprøver for å kjekke hormonnivåene. Skulle egentlig gjøre dette i fjor vinter da jeg fikk påvist cyster i eggstokken. Men har ikke villet dra meg og mannen gjennom testene før nå. Har liksom ikke vert klar før. Men nå ser det også litt lysere ut med at syklusen er stabile på 34 til 28 dager. Noe som er luksus i forhold til 68 til 54 som var normalen tidligere. Så håper testene blir positive. Skal inn nå etter neste mens ca. 15 november.
 
Pp14 uten noen som helst antydning til positiv test
 
PP35 nå :( men tredje og forhåpentligvis siste ivf forsøk nå :)
 
Akkurat starta pp 26. Sykluser på 36-46dager..Mensen i dag to dager på overtid. Trist og lei av hele greia, det føles så urettferdig at det ikke skal gå like lett for alle. Vært til første ivf, men ble avbrutt pga de fant ingen egg i de 11 store fine follikklene mine. Ble satt på levaxin for å få regulert stoffskiftet, (tsh var 5,8, ingen stoffskifteymptomer. Tsh skal ned til 0,5-1,5 før nytt ivf-forsøk). Er på tredje mnd med medisinjustering nå, fortsatt ikkje funnet vedlikeholdsdosen.
Lykketallet mitt er 26, håper det kan være til hjelp denne omgangen.
 
Pp16 nå..
 
Pp 23 nå..
 
Akkurat starta pp 26. Sykluser på 36-46dager..Mensen i dag to dager på overtid. Trist og lei av hele greia, det føles så urettferdig at det ikke skal gå like lett for alle. Vært til første ivf, men ble avbrutt pga de fant ingen egg i de 11 store fine follikklene mine. Ble satt på levaxin for å få regulert stoffskiftet, (tsh var 5,8, ingen stoffskifteymptomer. Tsh skal ned til 0,5-1,5 før nytt ivf-forsøk). Er på tredje mnd med medisinjustering nå, fortsatt ikkje funnet vedlikeholdsdosen.
Lykketallet mitt er 26, håper det kan være til hjelp denne omgangen.

Lykke til i lykkemåneden! :)
 
Pp 18! Og i neste måned sendes søknad til IVF.

Har tenkt på det i julen at mange av søskene til mormora mi ble barnløse, så har tenkt at jeg må ha noe av det samme som dem. Nå har jeg faktisk begynt å tenke tanken på å forbli barnløs :) mannen er også greit innstilt til å forbli barnløse, men vi vil begge sende inn søknad tol ivf. Men tanken på at jeg ikke blir gravid i 2017 gjør meg ikke trist.
 
Pp-"uendelig" føles det ut som! Men er 1 år og 4 mnd inn i søskenforsøk!
 
mistet tellingen på PP, men prøvd siden jentungen var 1 år ca. altså 4 år.. Men aktiv prøving de 3 siste.. Begynner å miste både troa og motet på at det kommer til å skje noe..
 
Back
Topp