Hvilken PP er dere kommet til?

Da har vi offisielt komt til pp 12. Sist tok dek 15 mnd, så håper virkelig jeg er gravid innen de neste ppene..
 
Går vel inn i 12pp ila uka tenker jeg, men har prøvd i 14 måneder (3 SA, 4 kjemiske og 1 BO iløpet av den tiden..)
 
PP 23, snart 24 (dersom tr kommer på fredag/lørdag). Hvis ikke tr kommer så blir det på syklusdag 2 oppstart på hormonsprøyter til IVF/ICSI.. Ikke vært en eneste positiv graviditetstest disse 2 årene. Regelmessig EL og TR hver mnd. Mannen har levert to spermprøver iløpet av sommerferien. Den ene i slutten av juli (5millioner svømmere, alt over 15 mill er bra.. Men de 5mill svømmerene han hadde, skulle ha hatt 40% fruktbarhet, men de var bare 18% fruktbare). Prøve nr 2 var langt over gjennomsnittet, og med andre ord så var det ingenting galt med svømmerene hans. Er heller ikke noe galt med meg eller mine egg, ikke PCO/PCOS eller noe, og gynekologen på Spiren fertilitetsklinikk kalte oss uforklarlig barnløse.
 
19 mnd nå :(
 
Da er jeg i gang med pp22
 
Pp 15 her etter mange år på pilla. Første pp med Letrozol. Har hatt litt korte lutealfaser, selv om de har blitt litt bedre. Fått påvist litt redusert antall og aktivitet på svømmerne, men håper vi får det til på egenhånd likevel, med litt dytting fra Letrozolen.
 
Aner ikke lenger. 22- 25 en plass kanskje. 1år og 7 mnd i hvertfall
 
Pp 23, 1 år og 9 mnd.. har hatt 1 inseminasjonsforsøk, håper på at de neste kan gi resultater!! Motivasjonen og håpet svinger..
 
kommet over i 13pp nå. Blir 16. måneden vi prøver og har hatt 9 aborter (inkludert 5 kjemiske) i den tiden..
 
Her er det mange som skulle fått to streker i gave og et full gått svangerskap.
 
Pp 13 nå, håper virkelig ikke vi slår «rekorden» fra sist da vi prøvde i 15 mnd..
 
PP26. Innsett av fryst blasto i PP27 :)
 
Vi er i pp 15. Håper det ikke blir flere.
 
Aner ikke, har kommet ut av tellingen for lengst... 12 pp er "ingenting" i min verden.

Samme her [emoji17]

Lei av å jobbe så hardt for å holde fokus på andre ting - ikke tenke på dette og slappe av, og så plutselig bli avbrutt og dermed fullt fokusert igjen, etter å ha oppdaget nye symptomer, for så å få negativ test - igjen!
 
Last edited:
2,5 år..
 
Back
Topp