Hvilken mobil har du?

Ja det er noe med det, at ikke alle liker iPhone [emoji4]
Jeg hadde ikke gått for det. Hvorfor vet jeg egentlig ikke, men har ikke inntrykk av at det er noen bedre mobil enn noe annet

Stemmer det. iPhone er ikke for alle, og det samme med Samsung og andre mobiler med android.

Nå har jeg prøvd iPhone 6s i 2 år å ikke noe fornøyd. Før det har jeg bare hatt android mobiler. Veldig fornøyd med det. Så gleder meg til å kjøpe ny mobil i morgen som ikke er en iPhone, og tror jeg har funnet den jeg vil ha [emoji1]
 
Har iPhone 6s. Den skranter litt innimellom, men jeg er ekstremt flink til å miste den i gulvet da,

Generelt fornøyd med iPhone
 
Har Samsung Note8[emoji16] Veldig fornøyd
 
iPhone 6+ :) Har vært veldig fornøyd med den, men nå blir det vel snart en ny telefon grunnet jobb. Får velge mellom en Samsung og en iPhone 8. Blir nok eple igjen :)
 
Jeg hadde IPhone 6s i flere år, og har nå gått over til Huawei p20 pro er selv meget fornøyd[emoji16]
Sykt bra kamera, og endel rimeligere enn IPhone [emoji106]
 
Har iPhone 6s, og kommer til å kjøpe iPhone X snart. Uaktuelt å bytte til noe annet enn Apple!
 
Hadde iPhone 6s plus til den ikke ville lade ordentlig etter nesten 3 år. Bytta til Android (Nokia 7 plus) men skal sende den tilbake og kjøpe iPhone igjen. Appene er mye dårligere på Android [emoji14] krasjer hele tiden (SPESIELT bv forum appen) aldri hatt så mye problemer med apper som nå [emoji23]
 
Back
Topp