Hvilken mobil har du?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg skal kjøpe ny mobil. Har IPhone nå, men jeg er lei iPhone og vil ha noe annet nå. Den må ha godt kamera og i tillegg tåle vann. Har sett litt på den nye Samsung galaxy S9+ og Huawei P20 Pro, men er usikker.

Hvilken har dere?
 
Jeg gikk fra Iphone til Huawei P20 pro :) Er så utrolig fornøyd :)

Her er et bilde tatt med den tlf hvor jeg har zoomet kraftig inn. Eneste er at det er uvant å gå fra Iphone til android, men det er en vanesak :)

y04CKQMw_vPK0O_gEdUkE4QEd7TD8huljtgj5g-nMh0QQ6qjUeyJOXnkzNirfJrwkDfUIBm_EDY5ZFJJty1ImFItlMIzUY_KnKg5_oyB2aaC5kCEmzYxADGK5rQ03Wz2PC9WhXZttqKMXW4-m0-R5f6oQBq7sNIK32zvwfnUnGam7oDJwJR_tUcoybgekr9Wnkuldov9BLwh6cP1RvYXSLZm67neAcQCwcUkHSYLbKe00ilZ6nGW80OAb6KjMwGuxzmBmCtjxFFoX3aczm79Jb6SdwnFRaaK51R3a8aQb6v1VbB6YpnjSuChUUVHR5Kqd-1nI8x0pVQ2GPO3xE6kFUu9jCsHabLTrgFomq9aFe5_QOW9Qu1H103kajf-ys4msseajUx8uc43KcN1KP14uGJngzL5qUsxxQl1gOnv1upxZWXNmeHaO32B2eeAU3Au9n3e47SutUP6xEZn89xnzBCQF_7xmrNd-25tJzZu3dcXfMHIg6-Ex5cNTcQhdbijM0_GvumguqxrSaxNljnXKO22OsxMD_hh4QiKTJnXzSoLgRhNX2VBmk2BFZYFyTcAn2_nRxgi8xPpVTz3x6ZNO7wyExhhDBoAMJlbwW8=w688-h917-no
 
Har s8+, superfornøyd. God batteritid, bedre enn note 8 faktisk.
Stod mellom den og vanlig s8, men siden jeg ikke fikk noen av dem i lomma uansett tok jeg den største til 1000kr mer :hilarious:
Var uvant å skrive i starten da den er en del større enn s7 som jeg hadde, men det gikk fint!

Hadde jeg skullet hatt ny hadde det blitt s9+, uten tvil.
 
Jeg har Moto G5s Plus jeg er kjempefornøyd. Har hatt både samsung og huaweii før, men kommer nok til å holde meg til Motorola en stund. Batteriet holder lenge, og har kort oppladingstid, og kameraet er bra synes jeg.
 
Har samsung s9. Vurderte s9+. Men så ikke behovet for så svær da.

Liker veldig godt denne. Men kun hatt den ei uke da [emoji14] Syns bildene er gode og elsker den slowmotion effekten på filminga må jeg innrømme [emoji7] Jeg er samsungfan også [emoji111][emoji7]
28b09d00fd0cc9e0334a8879e146b587.jpg
 
Så vanskelig det skulle være å velge en da. Men tusen takk til dere som har svart! :) Tenkte jeg skulle dra å kjøpe den i dag, men jeg bruker altfor lang tid på å bestemme meg.
 
Iphone x, mye bedre kamera og funksjoner enn samsung etter min mening. Artig at folk legger ut bilder for å vise kvalitet da[emoji23] er jo bare det at om man sitter med en tlf som ikke har den oppløsningen i skjermen så er det en dårlig pekepinn for kvaliteten[emoji51][emoji85][emoji87]
 
Har iPhone X. Den tåler vann osv. og har et helt fantastisk kamera og skjerm. Tror du vil bli skuffa om du bytter fra iPhone.

Jeg hadde iPhone 6 helt til jeg fikk iPhone X. Før den prøvde jeg Android i ett år etter å ha hatt iPhone 5 og iPhone 3GS før det igjen.

Elsker iPhonen min ❤️
 
Har iPhone X. Den tåler vann osv. og har et helt fantastisk kamera og skjerm. Tror du vil bli skuffa om du bytter fra iPhone.

Jeg hadde iPhone 6 helt til jeg fikk iPhone X. Før den prøvde jeg Android i ett år etter å ha hatt iPhone 5 og iPhone 3GS før det igjen.

Elsker iPhonen min [emoji173]️

Helt ærlig så bytta jeg fra Samsung til iPhone for 2 år siden å det angrer jeg på. Ikke fornøyd med iPhone [emoji4]
 
Helt ærlig så bytta jeg fra Samsung til iPhone for 2 år siden å det angrer jeg på. Ikke fornøyd med iPhone [emoji4]
Ja det er noe med det, at ikke alle liker iPhone [emoji4]
Jeg hadde ikke gått for det. Hvorfor vet jeg egentlig ikke, men har ikke inntrykk av at det er noen bedre mobil enn noe annet
 
Back
Topp