Hvilken kake skal jeg bake??

En tråd i '2008' startet av *MissMe*, 19 Mar 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. *MissMe* Elsker forumet

Totalt beslutningsudyktig...[&:][&:]

Skal bake en kake til svigers som har/hadde bursdag i morgen og forrige mandag.
    Noen forslag? Kan godt æe litt spesiell eller komplisert, tar gjerne en utfordring!![;)]

2. Vand Forumet er livet

TROIKA-KAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

3. *Maik1* Forumet er livet

Bløtkake med masse jordbær og svisker og banalfyll nammmmmmm

[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

Nei stemmer for Oriokake jeg......skal lage det på mandagen da jeg tenker at familien kommer innom[:)]

4. TauZa Forumet er livet

mine favorittkaker tror jeg må være snickerskake, pavlova og kvefjordkake/verdensbeste

5. Lene1986 Forumet er livet

Oreokake, ostekake, ambasadekake???? Hmmm... 

6. Tjukkaaa Forumet er livet

marengskake å la island![8D] eller en juicy sjokoladekake!

7. tingeling1 Forumet er livet

Firkløverkake? Det er nam!! Eller saftig gulrotkake med ostekrem [:)] Eller ta deg en tur inn på passion for baking, der er det mye inspirasjon!!!

8. *MissMe* Elsker forumet

Jeg fant en oppskrift på kongekake. Mye likt verdens betse, bare med innslag av sjokolade og banan. Så den prøver vi i morgen!![:D] Skal være marspipanlokk, men har ikke marsipan og gidder ikke lage...[8D][;)]

9. Lene1986 Forumet er livet

ORIGINAL: *MissMe*

Jeg fant en oppskrift på kongekake. Mye likt verdens betse, bare med innslag av sjokolade og banan. Så den prøver vi i morgen!![:D] Skal være marspipanlokk, men har ikke marsipan og gidder ikke lage...[8D][;)]
    ÅÅ.. Hvor fant du den??? [:D][:D][:D]

10. Buble Forumet er livet

Dere er gærne hele gjengen....jeg kan lage en kake jeg og det er rullekake med sjokoladekrem inni........!!

Det ramses opp så mye kakenavn at en skulle tru det var opplesning fra det russiske folkeregisteret....Pavlova kake???[8|][8|][8|]

11. schnuppaluppa Gift med forumet

Hvordan ble den??? Og OPPSKRIFT? Hvis den ble god da. [:D]

12. *MissMe* Elsker forumet

Haha.. Idet jeg skulle begynne å bake så ombestemte jeg med. Så det ble en islandsk "Tv-kake" og pavlova med daimkuler, frukt og piska krem!! Var helt fantastisk, begge deler!!![:D][:D]

Men den kongekaka skal jeg definitivt prøve en annen gang!![:D]

13. tingeling1 Forumet er livet

Jammen kom med noen oppskrifter da!!!! Både på de du bakte og ikke bakte [:D]

14. schnuppaluppa Gift med forumet

ORIGINAL: tingeling1

Jammen kom med noen oppskrifter da!!!! Både på de du bakte og ikke bakte [:D]

[:D]

15. *MissMe* Elsker forumet

Skal hive de inn ikveld!!![:D]

Del denne siden