Hvilken kake skal jeg bake??

*MissMe*

Gift med forumet
Totalt beslutningsudyktig...[&:][&:]

Skal bake en kake til svigers som har/hadde bursdag i morgen og forrige mandag.
Noen forslag? Kan godt æe litt spesiell eller komplisert, tar gjerne en utfordring!![;)]
 
TROIKA-KAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Bløtkake med masse jordbær og svisker og banalfyll nammmmmmm




[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]



Nei stemmer for Oriokake jeg......skal lage det på mandagen da jeg tenker at familien kommer innom[:)]
 
mine favorittkaker tror jeg må være snickerskake, pavlova og kvefjordkake/verdensbeste
 
Oreokake, ostekake, ambasadekake???? Hmmm... 
 
Firkløverkake? Det er nam!! Eller saftig gulrotkake med ostekrem [:)] Eller ta deg en tur inn på passion for baking, der er det mye inspirasjon!!!
 
Jeg fant en oppskrift på kongekake. Mye likt verdens betse, bare med innslag av sjokolade og banan. Så den prøver vi i morgen!![:D] Skal være marspipanlokk, men har ikke marsipan og gidder ikke lage...[8D][;)]
 
ORIGINAL: *MissMe*

Jeg fant en oppskrift på kongekake. Mye likt verdens betse, bare med innslag av sjokolade og banan. Så den prøver vi i morgen!![:D] Skal være marspipanlokk, men har ikke marsipan og gidder ikke lage...[8D][;)]
ÅÅ.. Hvor fant du den??? [:D][:D][:D]
 
Dere er gærne hele gjengen....jeg kan lage en kake jeg og det er rullekake med sjokoladekrem inni........!!

Det ramses opp så mye kakenavn at en skulle tru det var opplesning fra det russiske folkeregisteret....Pavlova kake???[8|][8|][8|]
 
Hvordan ble den??? Og OPPSKRIFT? Hvis den ble god da. [:D]
 
Haha.. Idet jeg skulle begynne å bake så ombestemte jeg med. Så det ble en islandsk "Tv-kake" og pavlova med daimkuler, frukt og piska krem!! Var helt fantastisk, begge deler!!![:D][:D]

Men den kongekaka skal jeg definitivt prøve en annen gang!![:D]
 
Jammen kom med noen oppskrifter da!!!! Både på de du bakte og ikke bakte [:D]
 
ORIGINAL: tingeling1

Jammen kom med noen oppskrifter da!!!! Både på de du bakte og ikke bakte [:D]

[:D]
 
Back
Topp