Hvilken hår og øyfarge har babyene deres nå ?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hår og øyfarge er jo noensom fort endrer set hos babyene. Så hvordan ser deres ut etter snart 3 mnd :)? Min gutt var født med lite men mørkt hår. Øynene var havblå :). Nå har håret hans blitt litt tykkere, og alt blitt blondt men tykt :eek: unntatt en liten tust i nakken som er mørk :knegg: . Jeg har brunt hår og blågrønne øyne. Min slekt er veldig mørke og neste alle har brune øyne. Så blondt hår ble liksom ekstra fint :laughing002. Samboer har også blågrønne øyne, men håret er merkelig. Det vokser ut mellomblondt, men blir lyst lengre ut. (
Som barn var han Emil hvit)

Øynene til lillegutt er nå er blanding mellom lyseblå og litt mørkere blått så har fått et velig intenst blått blikk :) blir spennende å se hva de lander på
 
Hun var født med blå øyne og en god del mørkt hår. Fortsatt blå øyne, og fortsatt en god del mørkt hår. Regner med at det blir lysere etter hvert!
 
Rødt hår og blå øyne her, vært det siden fødsel. Øynene har blitt ganske mye lysere da :)
 
Han her har veldig lite hår, men det er mørkt. Kommet litt mer hår på toppen av hodet, og det er også mørkt. Øynene blir mørkere og mørkere, så tipper de blir brune. Og så har han kullsvarte og laaange øyenvipper! [emoji28]
 
Vi klarer ikke å se farge på øynene, aldri klart. I et lys er de grønne, et anna grå og av og til blå.. alle er uenige om farge:p
Håret er litt lysere nå enn ved fødsel, men fortsatt i retning brun/mørk blond. Noen ganger har det også er rødlig skjær.. vanskelig denna babyen her [emoji23]
 
Hun var født med masse svart hår. Øynene var så mørke at vi brukte flere dager på å se hvilken farge de var.

Nå har hun enda mer (mørkebrunt) hår og øynene er mellom-mørkblå.
 
Ble født med mørkt hår og en del av det. Mørke blå øyne.
Nå har han enda mer hår, men det vokser ut lyst. Mørke blå øyne enda, men ikke sp mørke som i starten.
 
Mørkt hår og mørkeblå øyne. Hun er fremdeles like mørk i håret, men øynene er ikke like blå men blitt litt lysere, nesten grå. Vi håper litt på at hun får brune øyne etter farmor. Mannen er den eneste av barna som fikk brune øyne etter henne, så det blir litt fint for han om han kan få ført det videre [emoji4] Edit: Farmor døde dessverre da mannen var liten, derfor det blir litt spesielt .
 
Back
Topp