Hvilken hår- og øyenfarge har barnet?

  • Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet
Nr 1 knallblå øyner og lyst hår med litt rødlig i som nyfødt. Nå knallblå øyner og mørk blond.

Nr 2 grå øyner som nyfødt og litt mer hår men samme farge rødblond. Nå grønne øyner og blond

Nr 3. Blå øyner men ikke så intense som nr 1også lys blond. Ho er ikke så gammel enda så kan endre seg
 
Blå øyer og håret blir bare lysere og lysere synes jeg[emoji4]
 
Førstemann hadde mørke brunt hår og blå øyne som nyfødt, har nå lysebrunt (som meg) og grønnblå øyne:happy:
Andremann hadde lyst hår og blå øyne som nyfødt, har enda lyst hår men mørke blå øyne:happy:
Spent på åssen hår ogøyenfarge mageboeren har/ får :smug:
 
Baby hadde mørke øyne ved fødsel og litt mellomblondt hår ved fødsel. Har nå fått knall blå øyne og fortsatt mørkblondt hår. Øynene er etter pappan da jeg har brune.
 
Tror mini får mørkeblondt/brunt hår og brune øyne. Altså mine farger. Men han er fortsatt for liten til å være helt sikker.
 
Øynene er blå og håret er foreløpig brunaktig. Både jeg og pappaen har blå øyne.
 
Sønnen har lyst hår og blå øyne. Jeg var veldig lys i håret da jeg var lita og far er også ganske lys i håret, men med litt rødskjær. Blå øyne har vi begge. [emoji4]
 
Back
Topp