Hvilken film er den skumleste du har sett?

Orphanage er dritbra, liker også Anabelle. Den scenen i heisen og når hun løper opp trappa. Jeg hyler.

Hvis der liker psykotiske skrekkfilmer så burde dere se The Babadook. Den satt meg ut i flere måneder.
 
Hahahaha! Min liker ikke skumle filmer. Så må se de alene, eller med venner.

Men altså. It har sine øyeblikk hvor jeg ville gjemme meg, men jeg har en valp i hus på 11 uker [emoji56] Så det hjalp meg litt haha !
Kommer til å klemme ihjel katta her da hører jeg :hilarious: mannen liker ikke skrekk filmer han heller
 
Orphanage er dritbra, liker også Anabelle. Den scenen i heisen og når hun løper opp trappa. Jeg hyler.

Hvis der liker psykotiske skrekkfilmer så burde dere se The Babadook. Den satt meg ut i flere måneder.

Babadook er en fantastisk bra film!! :D
 
Har lyst til å se the Conjuring, men tror jeg bare kan droppe det... Verste jeg har sett er the Grudge da jeg var 15 ca og den traumatiserte meg i flere år. [emoji23] Ikke sett noe så ille siden det. Veldig synd da jeg egentlig liker skrekkfilmer og er så fristet til å se dem.
 
Skrik... ikke le, men jeg syntes de var helt forferdelig skumle... har ikke sett skulle filmer siden det. Tror jeg var 16 år da. Slet i flere år etterpå med å være alene når der var mørkt.

Jo, også så jeg Signs (Med Mel Gibson) en gang. Sliter fortsatt med å gå forbi i duer når det er mørkt ute hvis jeg er alene hjemme.

Vet det er teit og at jeg er pysete, men jeg blir oppriktig redd.. helt grusomt
 
"Hånden som rører vuggen" eller "Nattsvermeren," tror jeg. Det som virkelig skremmer meg er det som finnes inni mennesket, som faktisk er helt reellt og slett ikke usannsynlig, i motsetning til monstre og spøkelser. :)
 
"Hånden som rører vuggen" eller "Nattsvermeren," tror jeg. Det som virkelig skremmer meg er det som finnes inni mennesket, som faktisk er helt reellt og slett ikke usannsynlig, i motsetning til monstre og spøkelser. :)

Og jeg grøsser skikkelig av å bare lese dette [emoji15]
Helt enig, det menneskelige er scary [emoji85][emoji85][emoji85]
 
Back
Topp