Hvilken film er den skumleste du har sett?

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Skulle egentlig på konserter i kveld, men det ble skrekkfilm inntil mannen isteden... æsj.

Så ‘The Conjuring’ :bag: aldri sett den før.. tror ærlig talt jeg kommer til å slite med å få sove i natt.:wacky:

Så, i kveld kommer den høyst opp på lista. Haha!
 
Exorcist filmene ødelegger meg en GOOOOOD stund. ☺️
 
Hmm.. På topp som i veldig skummel er jeg veldig usikker på.
Sjeldent jeg synes at de er så skumle at jeg blir redd.

Men "The Quite place" synes jeg var nervepirrende :nailbiting:
Gru-gleder meg til å se "The Hereditary":eek:
 
Siste skrekkfilmen jeg så var "The Grudge" [emoji14] Etter det bestemte jeg meg for at søvn er viktigere for meg enn å se skrekkfilm [emoji14]
 
Så en som heter «the decent» en gang og den var skummel! Og « what lies beneath» men den er mer en skrekkdramathriller..
 
The conjuring var skummel, men Annabelle var hakket skumlere. Jeg var gravid i uke 16 når jeg så den på kino. Sa til samboeren min at hvis jeg hadde vært over 30 uker på vei når jeg så den filmen så hadde muligens vannet gått, så skummel var den filmen. [emoji28] Men jeg elsker den typen skrekkfilm da. Nå kommer jo The Nun i september og er redd den kommer høyt opp på lista over skumleste skrekkfilmer [emoji28]
 
Så en som heter «the decent» en gang og den var skummel! Og « what lies beneath» men den er mer en skrekkdramathriller..
The Decent var helt forferdelig å se! Både mannen min og jeg hylte da vi kvapp:hilarious:
 
The orphanage var bra skummel. Annabelle var også bra.
 
Elsker skrekkfilmer! Og heldigvis lages det faktisk en del gode slike filmer nå, selv om jeg sjelden blir redd. Liker mer den krypende, ubehagelige stemningen. Er derfor ikke så veldig glad i "billig-skrekk" aka kveppescener :)
 
The conjuring er knall bra. Den får skikkelig ulvepelsen på ryggen til å reise seg. Men nr.2 var dårlig.. skuffelse.

Holder på å manne meg opp til IT! Barndomsminner (mareritt) men ellers har jeg ikke funnet noen skikkelig bra skrekkfilm
 
The conjuring er knall bra. Den får skikkelig ulvepelsen på ryggen til å reise seg. Men nr.2 var dårlig.. skuffelse.

Holder på å manne meg opp til IT! Barndomsminner (mareritt) men ellers har jeg ikke funnet noen skikkelig bra skrekkfilm
It var faktisk veldig kjekk da [emoji1] Hadde mareritt etter den første. Siden jeg så den som 6 åring med mine eldre søsken under tvang [emoji849][emoji23] Hatt redsel for klovner siden.

Men så It nylig og må si den var god altså. Men redselen for klovner er over nå da, ble over etter American Horror Story serien [emoji39] Elsk på den serien.

Personlig er jeg redd zombie filmer. For det meste.

Så hadde mareritt lenge etter Dawn of the dead. Helt til jeg så Shaun of the dead. [emoji849][emoji23] Takker for parodier.

Jeg elsker SAW filmene derimot. Men syns bare de er RÅ ! De er ekle i seg selv. Men dritkule.

Annabelle er ekkel. Men dukker er ekle generelt [emoji39]
 
It var faktisk veldig kjekk da [emoji1] Hadde mareritt etter den første. Siden jeg så den som 6 åring med mine eldre søsken under tvang [emoji849][emoji23] Hatt redsel for klovner siden.

Men så It nylig og må si den var god altså. Men redselen for klovner er over nå da, ble over etter American Horror Story serien [emoji39] Elsk på den serien.

Personlig er jeg redd zombie filmer. For det meste.

Så hadde mareritt lenge etter Dawn of the dead. Helt til jeg så Shaun of the dead. [emoji849][emoji23] Takker for parodier.

Jeg elsker SAW filmene derimot. Men syns bare de er RÅ ! De er ekle i seg selv. Men dritkule.

Annabelle er ekkel. Men dukker er ekle generelt [emoji39]
Saw elsker jeg! Men det er mer sånn horror, tenke tenke filmer. Og jeg elsker å løse gåter, så IT var ikke skummel? :eek:
Zombie filmer hater jeg, dawn of the dead så jeg alene hjemme en gang. Og da jeg skulle legge meg så starta vannpumpa i kjelleren! Jeg trodde seriøst det kom noe og skulle ta meg, hyla og løp opp trappa!:hilarious: :nailbiting: glad mannen ikke var hjemme,han har mobba meg sånn inn i granskauen om han hadde vært vitne til det:facepalm:
 
The hills have eyes. Sikker 15+ år siden den kom, men det er den siste jeg har sett Før jeg begynte å prioritere søvn og ikke trenge å være paranoid store deler av døgnet:hilarious:
 
Saw elsker jeg! Men det er mer sånn horror, tenke tenke filmer. Og jeg elsker å løse gåter, så IT var ikke skummel? :eek:
Zombie filmer hater jeg, dawn of the dead så jeg alene hjemme en gang. Og da jeg skulle legge meg så starta vannpumpa i kjelleren! Jeg trodde seriøst det kom noe og skulle ta meg, hyla og løp opp trappa!:hilarious: :nailbiting: glad mannen ikke var hjemme,han har mobba meg sånn inn i granskauen om han hadde vært vitne til det:facepalm:
Hahahaha! Min liker ikke skumle filmer. Så må se de alene, eller med venner.

Men altså. It har sine øyeblikk hvor jeg ville gjemme meg, men jeg har en valp i hus på 11 uker [emoji56] Så det hjalp meg litt haha !
 
Elsker skrekkfilmer! Og heldigvis lages det faktisk en del gode slike filmer nå, selv om jeg sjelden blir redd. Liker mer den krypende, ubehagelige stemningen. Er derfor ikke så veldig glad i "billig-skrekk" aka kveppescener :)

Da kan jeg anbefale the orphanage! Jeg liker også de som også har en slutt som man ikke kan forutse. Denne filmen er en spansk film :)
 
Back
Topp