Hvilken bleiestørrelse bruker barna nå?

Rema1000 4 og 5. 4 brukes nå bare når det er kort tid til nytt skift, som en times tid før kveldsstell f.eks.
Må ofte ta et bleieskift midt på natta, for å unngå lekkasje. De 5'erne tar ikke riktig nok.
 
Libero 5 :) ifølge kg'ene på pakken skal hun ha 4, men det blir for smått.
 
De er bra forskjellig de små <3
Opplever ofte at str /vekt ikke alltid stemmer med mine. Når de er innenfor ang kg bleiene for, kan de godt være for stor/små.
 
Str 3 her og :) fremdeles litt stort, men str 2 begynte å bli for korte noe som endte i alt for mange bæsjoppetterryggen lekkasjer :p
 
Str 3 her og :) fremdeles litt stort, men str 2 begynte å bli for korte noe som endte i alt for mange bæsjoppetterryggen lekkasjer :p

Hmm, kanskje det er det som begynner å skje her, plutselig hatt skikkelig festlige bleier med ryggen full av bæsj og det har vi ikke hatt siden spebarnstiden.. Men jeg har akkurat kjøpt ny pakke med 52 bleier i str 3 jo :p
 
Hehe, det er jo typisk :p Kan jo bare være skikkelige bæsjplosjoner for tida også ;)
 
Hmm, kanskje det er det som begynner å skje her, plutselig hatt skikkelig festlige bleier med ryggen full av bæsj og det har vi ikke hatt siden spebarnstiden.. Men jeg har akkurat kjøpt ny pakke med 52 bleier i str 3 jo :p
Glemte å sitere ;)
 
Hmm, kanskje det er det som begynner å skje her, plutselig hatt skikkelig festlige bleier med ryggen full av bæsj og det har vi ikke hatt siden spebarnstiden.. Men jeg har akkurat kjøpt ny pakke med 52 bleier i str 3 jo :p
Vi har også brukt str 3 frem til nå da jenta mi er ganske lita, men siste uka har vi hatt mye bæsj oppover ryggen så vi har gått over til 4 nå:) Må overlappe "borrelåsen" da, og føler fortsatt den er ganske slakk, men det har ikke lekt noe heldigvis!
 
Libero 5 har vært i bruk her en stund. Minstebror har vokst fort! Virker som han jevner seg ut på kurven nå, da. :)
 
Back
Topp