Hvilken bilstol?

Som sagt er ikke linken den nyeste (jeg fant den ikke i farta). Den nyeste inneholder stoler med izi-i (eneste modell som blir godkjent fra 2018 tror jeg det var).

Bra info! Takk! Man kan jo satse på Britax i stedet i så fall,det kommer jo rett bak i de store sikkerhetstestene :)
 
Er jo masse som utelukkes og om man ikke har isofix og. Det er litt teit..
 
Kommer til å bruke BeSafe izi go etter datteren vår. Er bare to år gammelt og pent brukt. Var veldig fornøyd, men behovet for å kunne ta ut hele bilsetet med henne i for å bære henne rundt eller feste det på vognen var mye mindre enn jeg hadde trodd. Tror jeg like godt hadde gått for et man kan bruke lenger og som sitter fast i bilen hvis jeg skulle kjøpt nytt nå.
 
Vi brukte maxi-cosi på første, og gjør det med nr 2 også. Det er babysetet da.. Men hva vi skal ha som neste sete på nr 2 er et godt spørsmål, for nr 2 kan ikke arve besafe-stolene etter storesøtra. Vi kjøpte de brukt, så de blir rett og slett for gamle for lillesøstra.
 
Vi har sett på den Besafe izi. Og maxicosi. Men må se på de i butikken, tørr ikke kjøpe uten å ha sett på de..
 
Et ikke alle som selges i Norge testet og godkjent? Jeg tenker en type som gjerne er litt lett, det blir tungt nok.. Noen som vet om noen er lettere enn andre? Og sikker så klart!
 
Et ikke alle som selges i Norge testet og godkjent? Jeg tenker en type som gjerne er litt lett, det blir tungt nok.. Noen som vet om noen er lettere enn andre? Og sikker så klart!

Alle er testet og godkjent iht EU-regler, men ikke dermed sagt at de fungerer godt i kræsj eller ikke inneholder ulovlige stoffer. Da må man sjekke andre tester.

Maxi-cosi Cabriofix er et lett sete som har kommet godt ut i sikkerhetstest. Styr unna Be-safe, de er trygge, men veldig tunge.
 
Kjøpte besafe sitt nye system; modular. Virket supert![emoji2] slipper base-skifte, billigere stol nr 2 og den kan justeres i høyde og lengde. 4000 kr for base og babystol. (På 25%)
 
En butikk som heter babycomfort. Amfi hadde tilbudsdager, og da hadde butikkene på kjøpesenteret egne tilbud. Tror det er en butikk som kun holder til i Ålesund, hvor jeg bor. Har ikke hørt om andre plasser i landet?
Hmm, nei ikke jeg heller :happy: Takk uansett ;)
 
Vi har maxi-cosi pebble og 2way pearl fra før, de har samme base (2way fix). Bruker den bare bakovervendt. Nå som det kommer en til må vi nesten ha enda en bakovervendt stol til 2,5-åringen. Vil gjerne ha en bakovervendt stol som kan brukes opp til 25 kg. Har ikke fått satt meg inn i tester enda, så tips mottas med takk!
 
Back
Topp