Hvilken bilstol skal dere ha?

En tråd i 'November 2018' startet av mammatil2prinsesser&1prins, 11 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. mammatil2prinsesser&1prins Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Vi går for Besafe igjen, er så fornøyd med det merket

2. Håpefull85 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Sensommerbarna 2016

Besafe izi go x1.
    Storebror har besafe izi plus som lille overtar når hun er klar for den etter babystol, da skal han over i axkid minikid

• Liker Liker x 1
  3. mammatil2prinsesser&1prins Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Blir det her også med base, genialt

4. MammaLene Andre møte med forumet

Stokke Izi go X 1 som matcher vogna Stokke trailz

• Liker Liker x 1
  5. mammatil2prinsesser&1prins Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Det er jo veldig greit å ha når man har vogna den passer til

• Liker Liker x 1
  6. Håpefull85 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Sensommerbarna 2016

Med base her også ja Har samme som hun over, den som er i samarbeid med stokke, men stolen er jo den samme

• Liker Liker x 1
  7. mammatil2prinsesser&1prins Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Jeg har bestilt Emmeljunga, så vet ikke hvordan det er? Men uansett ikke ofte jeg er på senter uansett

8. lovelylanding Betatt av forumet

Besafe izisleep med base

9. Håpefull85 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Sensommerbarna 2016

Den i samarbeid med stokke passer vel kun til stokke vogn, den «vanlige» passer til flere vogner med adapter
    Brukte aldri den funksjonen annet enn en snartur på butikken, skal man på shopping er det bedre å la babyen ligge flatt i vognen uansett

10. Hoppetau Glad i forumet Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Vi har en britax primo fra storebror som vi skal bruke. :)

11. Frk Bli kjent med forumet

Maxi cozy colibrifix etter kommende storebror

12. Nabofruen Forelsket i forumet Novemberlykke 2018 Februarlykke 2015

Vi har er maxi cozy sete, som ble brukt til ett barn i 2015. Er det for gammelt eller er det Ok ? Det blir nesten fire år gammelt ..

13. mammatil2prinsesser&1prins Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Aha Er ikke så inni det. For har aldri brukt det Men de små skal vel helst ligge i starten uansett pga ryggen dems. For meg er det ikke et must, men for noen er det jo det

14. mammatil2prinsesser&1prins Forumet er livet VIP September 2012 Novemberlykke 2018

Er det ikke når det er 5 år at det er for gammelt? Skal ikke si noe helt for sikkert her nå,men.

15. Klarsåklar Elsker forumet Novemberlykke 2018

16. Håpefull85 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Sensommerbarna 2016

Jo, de sier vel ca.5-6 år på babysete, og stol nr.2 opp mot 10 år? (Og hvis jeg ikke husker helt feil sier vel maxi cosi opp til 10 år på sine babyseter Men sjekk brukermanualen om det er riktig)
    Ville ikke kjøpt et brukt babysete som var 5 år, men hadde d vært mitt eget i de årene hadde jeg ikke tvilt på å bruke det til en baby til De bruker jo ikke babysete særlig lenge uansett

17. Håpefull85 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Sensommerbarna 2016

Ser i ettertid at d nok ikke hadde vært et must for vår del heller, men det gjør ikke noe å ha det heller sånn sett

18. Milla.89 Flørter med forumet Marsboerne2017

Maxi cosi cabriofix :)

19. Frk Bli kjent med forumet

Vårt er også fra 2015 og vi kommer til å bruke dette. Hadde ikke kjøpt brukt som er så gammelt, men vet jo hvordan dette er brukt. I følge tryggtrafikk holder babyseter ca 7år. Så om det er pent brukt er alderen ingen problem
    https://www.tryggtrafikk.no/sikring-av-barn-i-bil/kjop-av-barnesete/brukt-bilstol/

20. Nabofruen Forelsket i forumet Novemberlykke 2018 Februarlykke 2015

Ååhh takk!
    Nei du har jo helt rett i det det er ikke lenge det blir brukt... og sparer fort et par tusen ..
    sete kjøpte vi nytt selv og brukt til ett barn så da går det jo fint. Tusen takk for svar :)

Del denne siden