Hvilke type omega-3-fettsyrer/multivitaminer osv bruker dere?

Rosalia

Elsker forumet
Ja, hva bruker dere prøvere av produkter for og forberede en graviditet? Hvilke omega-3/multivitaminer og eventuelt annet? Å hvor kjøpes det?
 
Bruker folsyre, b-kompleks, magnesium + calcium, sink. Moellers pharma anti oppstøt kapsler (omega3). Prøver på selen også men den blir ikke tatt så ofte.
Bruker som regel å handle på komplettapotek.no når de har salg.
 
Bruker folsyre, b-kompleks, magnesium + calcium, sink. Moellers pharma anti oppstøt kapsler (omega3). Prøver på selen også men den blir ikke tatt så ofte.
Bruker som regel å handle på komplettapotek.no når de har salg.

Ah jeg har kjøpt en boks omega 3, og en med multivitaminer for women, den er det folat i også så regner ikke med jeg trenger ta ekstra da.
 
Bruker balanse olje med en blanding av omega 3 og virgin oliven olje for bedre opptak av omega 3'en. Også tar jeg folat :)
 
Ah jeg har kjøpt en boks omega 3, og en med multivitaminer for women, den er det folat i også så regner ikke med jeg trenger ta ekstra da.
Hvor mye folat er det i den multivitamin? I den b-kompleks jeg bruker er det 200 mcg folsyre, men i en folsyre tablett så er det 400, som er rett dose man trenger.
 
Jeg bruker
"Lifeline Gravid kosttilskudd tabletter"
 
Hvor mye folat er det i den multivitamin? I den b-kompleks jeg bruker er det 200 mcg folsyre, men i en folsyre tablett så er det 400, som er rett dose man trenger.

Det står 400mikrogram når man tar 3 tabeletter, anbefalt dose :)
e4672513e7a29d24a5fe967eb8561637.jpg
 
Møllers tran i kapsel (2 stk), folat 400 mikrogram, og Vitaplex multivitamin. Begynte på den siste fordi eg las fleire plassar at B2-vitamin skulle motvirke spontanabort og misdannelsar. Dessuten er det greit å ha litt lager når eg (forhåpentligvis) blir preggers igjen snart og begynner med den trasige spyinga :hungover:
 
Back
Topp