Hvilke te-typer er "anbefalt"?

Om det bare var flaks eller om det fakstisk funket vet jeg ikke altså, så ta dette med en klype salt.
Men denne pp drakk jeg Salvi-te fra cd1, EL kom 9 dager tidligere enn vanlig og jeg er gravid :eek:
Så jeg vil anbefale å teste det.
Om det ikke har noen effekt, så er det i det minste noe nytt da.. :)
Også skal det være litt hjelp mot menssmerter om du har det..
(obs. må tas fra cd1 og ikke lengre enn til cd14, eller EL dagen)

Jeg prøver meg på dette:) på hvilken CD kom el?

Gratulerer forresten :)
 
Da skal jeg og dra å kjøpe meg salvie te:hilarious::joyful: jeg er på cd2 men det er vel greit?;) pleier få el rundt CD 20 så skader ikke å prøve å fremskynde litt :) hilsen frk utålmodig

Har akkurat slurpa i meg en kopp på CD2, har også pleid å ha sein EL, nå sist var det på CD 19/20, så skader ikke om det kan bli nærmere 14. [emoji1317][emoji4]
 
Har fått med meg salvie krydder jeg nå... funker det som te?!
 
IMG_4106.JPG

Never mind! Fant ut at det var både krydder og te. Ganske godt og :)
 
Last edited:
Jeg prøver meg på dette:) på hvilken CD kom el?

Gratulerer forresten :)

Jeg fikk bare drukket teen frem til cd10, da jeg skulle på tur med noen venner og ikke orket stresset med det.
Fikk EL på cd17.
Så lengre enn "vanlig" for den idelle syklus, men tidlig for meg :)
Lykke til meg teen. Spent på å høre hvordan det går.
Takker :)
 
Leste nettopp dette :)

"Noen kvinner finner at de får mer rikelig eggløsningsslim dersom de spiser et fedd fersk, rå hvitløk hver dag i den fruktbare perioden. Hvis du vil prøve denne metoden er det sannsyligvis en god idé å sørge for at partneren din gjør det samme – selv eggløsningsslim i verdensklasse kan ikke hjelpe deg å bli gravid hvis partneren vender deg ryggen i senga!" [emoji4][emoji4][emoji106]
 
Lakrisrot, bringebærblad, salvie, ingefær. Også drikke jeg den woman balance om jeg har lyst på mer te da man ikke bør drikke mer enn en-to kopper om dagen av de andre :)

Alle fra yogi forresten :)
Holder du deg til en te hver periode eller varierer du etter hva du har lyst på? Har lakriste fra Yogi, og tenkte å kjøpe de andre du nevnte :)
 
Te-gjengen, hvor mange kopper drikker dere om dagen? :) lurer på om det er for mye med to kopper salvie hver dag? [emoji848][emoji848]
 
å ja, jeg tenkte med mitt at du over over i dpo (leste feil)! Sorry! Det skader sikkert ikke nå heller :D Ellers er vel vitaminer viktig, folat, c-vit og b-vitaminer :) Og grapefruktjuice :)

Hei! Bare skyter inn her at jeg leste å spise ananas FØR eggløsning kan ha motsatt effekt enn det man ønsker, så viktig å spise det 1-6 dpo (ikke før, ikke etter) [emoji28]
 
Min favoritt har blitt lakrisen [emoji14] drikker bare ingefær om jeg er tom egentlig [emoji14]
Ok :) Skal ut å handle i morgen, får se hva de har i butikken :) Blir vel mer lakris te hvertfall, har den med appelsin og kardemomme. Kanskje jeg skal prøve den andre lakris med peppermynte, får se.
 
Noe annet enn appelsinjuice man kan bruke til å blade ut grapefruktsmaken?[emoji854]

På helsekosten fikk man kjøpt grapefruktkjernedråper som visstnok skal ha bedre effekt. Tenker meg at de smaker litt mindre beskt :)

Tenkte å prøve de evt neste pp... null slim å hente her :/
 
På helsekosten fikk man kjøpt grapefruktkjernedråper som visstnok skal ha bedre effekt. Tenker meg at de smaker litt mindre beskt :)

Tenkte å prøve de evt neste pp... null slim å hente her :/

Jøss det har jeg ikke hørt om [emoji4] Er det noe man skal ha oppi noe eller tar man bare noen dråper?:)
 
Back
Topp