Hvilke symptomer har du?

13+0. Kvalm om jeg ikke spiser regelmessig. Merker det spesielt om jeg våkner på natten, no jeg dessverre ofte gjør fordi jeg må tisse. Ømme bryst. Litt mer energi i går enn dagen før. Håper på bedre tider :)
 
12+0 Var kvalm i begynnelsen, men nå er det mest når det er godt for lang tid mellom måltid. Ømme bryster, spesielt når jeg våkner på natten. Må oftere tisse enn før. Mye trøtt
 
18+6
Begynt å kjenne små tegn til liv. Har også begynt å "lekke" litt bra brystene.. Ikke snakk om mye, men en dråpe i Ny og ned
 
Kommet til uke 18+3. Trøtt! Ca. hele dagen. Må av og til duppe litt. Utrolig kvalm om jeg lar det gå for lenge mellom måltid, eller glemmer frokost. Heldigvis er den konstante kvalmen borte [emoji4] Sliten i bekkenet om jeg går for mye eller bærer tungt.
 
18+1, symptomene endrer seg underveis. Trøttheten fra 1. trimester er borte (forventer den tilbake i 3. trimester) og kvalmen har vært ikke-eksisterende siden uke 8-9. Har fortsatt stikninger i underlivet, men i tillegg har jeg fått en tidvis stølhet i deler av underlivet som kun er vond/ubehagelig når jeg går og smertene som jeg mistenker er babyen som vokser har endret "utseende". Har måtte spørre ei venninne som
bekreftet at hun hadde det samme. Ville jo vært pussig om man ikke hadde hatt "voksesmerter" i magen mtp at det blir et barn til, fra cellenivå til e t faktisk menneske❤️
 
29+3 Merker det i høyre side, bekken. Magen har tullet hele svangerskapet:bored:
Ellers en del trøtt. Men elsker alle bevegelsene jeg kjenner nå:)
 
Back
Topp