Hvilke sokker gjør faktisk jobben sin?

Kiiwi

Glad i forumet
August 2018
Septemberhjertene 2018
Jeg er så lei av sokker. Enten sklir de av, eller så er de for stram eller lang eller tykk eller et eller annet.

Hvor kjøper du sokker til mini og hvilken type? Begynner å bli varmt så, så strømpebukse + bukse blir fort litt i meste laget.
 
Jeg er fornøyd med de fra Newbie/KappAhl. MP Denmark sokker er jeg veldig fornøyd med, men de er litt dyrere igjen :)
 
Følger! Ikke funnet noen på verken Kappahl, Lindex eller HM til nå vertfall. :p
 
Det går an å prøve å brette ned sokken så den ikke går så langt opp på leggen. Det har jeg gjort på min hele tiden. Syns de strammer så fælt. Min er året eldre enn deres da, men jeg har vel gjort det i over et år nå
 
Jeg er så lei av sokker. Enten sklir de av, eller så er de for stram eller lang eller tykk eller et eller annet.

Hvor kjøper du sokker til mini og hvilken type? Begynner å bli varmt så, så strømpebukse + bukse blir fort litt i meste laget.
Kan jo gå for bare strømpebukse og body. Det gjør jeg her hjemme.
 
Det går an å prøve å brette ned sokken så den ikke går så langt opp på leggen. Det har jeg gjort på min hele tiden. Syns de strammer så fælt. Min er året eldre enn deres da, men jeg har vel gjort det i over et år nå

Det har jeg gjort med tynne ullsokker, men alle andre jeg har prøvd det med faller enten av da, eller blir altfor klumpete.
 
Er det knestrømpene? Ser ut som de har en «strikk» rundt ankelen, har de? For det så jo absolutt genialt ut.
Ja, knestrømpene. De har en form strikk i hele sokken. De er vel kanskje mer formet sånn:rolleyes: det er ikke en strikk rundt ankelen men er litt innsnevret.
Det ble vanskelig å forklare :facepalm:
De er geniale værtfall, har kun brukt disse siden fødselen. De passer lenge også:)
 

Vedlegg

  • Snapchat-835370014.jpg
    Snapchat-835370014.jpg
    10,2 KB · Visninger: 12
  • Screenshot_20190422-000646_Gallery.jpg
    Screenshot_20190422-000646_Gallery.jpg
    19,1 KB · Visninger: 14
Jeg kjøpte på europris, og de faller ikke av. Det er i tillegg sklisokker, så han får litt grep når han farter rundt på gulvet :D
 
Back
Topp