Hvilke planer har dere for helgen?

Her blir det dåp på søndag [emoji4] gleder meg, men kjenner det skal bli godt å få den overstått også [emoji14] mye styr med både forberedelser og mye folk på besøk hele helgen. Men koselig også da [emoji4]
 
Her blir det dåp på søndag [emoji4] gleder meg, men kjenner det skal bli godt å få den overstått også [emoji14] mye styr med både forberedelser og mye folk på besøk hele helgen. Men koselig også da [emoji4]

Masse lykke til med dåp[emoji307] Koselig dag men jaggu godt å få det overstått også[emoji28]
 
Her blir det en tur på trening idag og mulig en jentekveld på kvelden[emoji3]
Imorgen tror jeg at jeg skal slappe av hele dagen og bare gå i pysjen og kose meg med familien[emoji3][emoji119]
 
Her blir det dåp på søndag [emoji4] gleder meg, men kjenner det skal bli godt å få den overstått også [emoji14] mye styr med både forberedelser og mye folk på besøk hele helgen. Men koselig også da [emoji4]

Lykke til i morgen ! :)
 
Her skulle vi egentlig hatt bursdagskake for samboern som fylte år på onsdag. Men brått ble Loppa pjusk, hoster sånn slimete og fælt. Etter to besøk his ulike fastleger og legevakt trur én at det bare er refluks og helt normalt, én at det er fordi hu har svelget feil og én at det er mild eller begynnende bronkolitt [emoji55] Så blir en passepåhelg
 
Back
Topp