Hvilke plagg er det beste til nyfødt?

Omslagsbody og bukser med føtter . Heldragter med føtter.
 
Hvor kjøper dere omslagsbodyer i ull? Som ikke koster alt for mye... Og hvilke strømpebukser anbefaler dere?
 
Hvor kjøper dere omslagsbodyer i ull? Som ikke koster alt for mye... Og hvilke strømpebukser anbefaler dere?
Jeg har kjøpt Joha. Bestilte et par på stylepit.no :)
 
Wrap On Body og strømpebukse med føtter :)
 
Haha, bra det er fler. Føler meg rett og slett tullete når jeg må kneppe alle de knappene. Så husker jeg ikke helt hvor de skal kneppe heller... Jeg pleier å holde en hånd på hver side av hodelinningen slik at jeg ikke er nær når trekker bodyen over hodet. Funker veldig greit.


Ja, logistikken gikk ikke alltid opp på siste knapp [emoji39]
 
Omslagsbody og strømpebukse har vært gull verdt her!
 
Body, joggebukse og ullsokker fra MP[emoji4] tuppa var så stor med små føtter så strømpebuksefoten ble så alt for stor. Ellers hadde det nok gått mer i body og strømpebukser.
Fikk dilla av omslagsbody, så vi brukte vanlige.
 
Vanlige klær? Altså mye strømpebukse og body, og evt myke bukser eller romslige heldrakter. Gensere er noe tull som bare sklir opp, og hette har jeg styrt unna konsekvent, selv på hun som snart er 8. Er kun på uteklærne vi har hatt hette. Liker trykknapper eller til nød glidelås, klær med vanlige knapper blir mye plukl med.

Omslagsbody så jeg ikke poenget med selv, for det går raskere å bare kle på en vanlig body, så jeg pleier ikke å åpne dem. Mannen trodde man MÅTTE åpne dem, og klarte ikke å lukke den igjen [emoji58] så til storesøster la jeg til slutt vekk de få omslagsbodyene vi eide fordi jeg ble irritert av at jeg måtte hjelpe mannen hver gang. [emoji23]
 
Back
Topp