Hvilke parfyme bruker du?

S

**SunFlower**

Guest
Jeg bruker jimmy choo på vinteren og Escada på våren og sommeren
 
Jeg bruker D&G the one om sommeren og nå om vinteren bruker jeg en som heter olympia :)
 
Escada sib sumner edt. Så fort den kommer, brukes hele våren og sommeren, og tidlig høst. På vinterstod bruker keg Hugo Boss Deep Red faktisk :p
 
Naomi campbell. Så etterpå at den testes på dyr, så kommer til å velge noe annet neste gang.
 
Escada Turquoise summer og Victoria secrets vanilla & coconut :)
 
Aerin musk
 
Har litt forskjellig. Noen fra Victorias Secret og fra Biotherm. Lette bodysprayer. :)
 
Bruker ikke parfyme hver dag, men når jeg bruker på vinteren, bruker jeg La Prairie "Midnight Rain". På sommeren bytter jeg litt på, pleier som oftest ikke bruke noe pga jeg har vepsefobi og er redd parfyme tiltrekker seg veps. Syns heller ikke det er pent med pigmentflekker. :)
 
Bruker DKNY til vanlig, men nå har jeg ikke brukt parfyme på over 9 mnd :-o :p
 
Naomi campbell. Så etterpå at den testes på dyr, så kommer til å velge noe annet neste gang.
Samme her. Men liker de så godt!

Bruker ck euphoria på vinter/kveld og gucci envy me på sommeren
 
Samme her. Men liker de så godt!

Bruker ck euphoria på vinter/kveld og gucci envy me på sommeren

Ja, og helt genial flaske. Jeg var helt sikker på at jeg gjort det store da jeg klarte å rive den ned fra skapet over vasken slik at den havna på gulvflisene. Jammen klarte den seg uten en skramme.
 
Bruker en fra Bath & Bodyworks som heter Sensual Amber, det er virkelig "min" duft syns jeg :) men nå har jeg baby så bruker ikke noe som helst med parfyme i.
 
Brukar Chanel change summer edt, Aqua di Goija og Gucci ll for øyeblikket. Om sommaren brukar eg ofte hair misten til Chanel Change, så slepp eg å ha parfyme på huden (får så lett pigmentflekkar).
 
Bruker ikke noe nå som jeg har baby. Og generelt lite fordi jeg er sykepleier. Men Viktor & Rolf - flowerbomb brukte jeg før svangerskapet:)
 
Back
Topp