Hvilke navn har dere oppe til vurdering?

Andre som ikke har tenkt på navn enda?:p Må føle meg tryggere før jeg klarer å se for meg at babyen skal ha et navn etterhvert:p

Vi har funnet navn men vil se baby først å vær sikker på at baby passe til navnet før vi anonsere det.
 
Andre som ikke har tenkt på navn enda?:p Må føle meg tryggere før jeg klarer å se for meg at babyen skal ha et navn etterhvert:p
Tenker ikke på det i det hele tatt. Jeg er så redd for å miste igjen, så jeg klarer ikke å tenke noe lenger fram enn 31. mars, når jeg skal på TUL.
 
Andre som ikke har tenkt på navn enda?:p Må føle meg tryggere før jeg klarer å se for meg at babyen skal ha et navn etterhvert:p

Har ikke tenk på det enda, selv om samboer vil ha at den skal hete johan ferdinand om det blir gutt [emoji85]
 
Aner ikke hva vi skal kalle neste, har ingen aning i grunn, men vi vil ha dobbeltnavn siden vi har det på første (Linus-Emilian), og vil gjerne ha noe som passer med, men det er jo så vanskelig![emoji28] elsker navn litt utenom det vanlige også[emoji5]
Har flere navn vi smaker på:
Leah-Sophie
Norah-Valentina
Nathalia
Amalie-Elvida
Leonore
Liam-Kassander
Celine-Leonore
Noah-Olai
 
For tidlig for meg å tenke på navn.
 
Lucia
Edewine
Willow
Mae
Eleni
Aida
Aisha
Luna
 
Tenker på Linea til jente.
Sander-Emiil eller Stig-Emil om det blir gutt [emoji4]
 
Vil oppkalle etter oldeforeldre, Evelyn eller Johanne,
Guttenavn aner jeg ikke[emoji85]
 
Jeg liker Cornelia, men det gjør ikke mannen, hehe. Vi er enige om å like Gustav, Alexander, Sofie, Ronja:p
 
Evelyn eller Leonora om det blir jente
Alfred eller Torvald om det blir gutt :)
 
Vi har to jenter så tror vi snart må begynne å leite skal vi finne et som passer. Ajajaj laget oss litt likheter i navnene så må nesten være det med neste også. Tar meg i å tenke nesten bare på jente navn selv om magefølelsen sier gutt (veldig forskjellig svangerskap) . Har et guttenavn som er familie navn som passer med jentenavnene men det er det en venninne som har brukt. Han er 5år eldre og siden det er familie navn så kanskje det er «lov» usikker
 
Me vil ha oppkalling, så kanskje Lavrans viss det er gut..Men trur egentlig det er jente så litt verre då[emoji28] Kanskje storesøster får vere med å finne namn[emoji39]
 
Vi har to jenter så tror vi snart må begynne å leite skal vi finne et som passer. Ajajaj laget oss litt likheter i navnene så må nesten være det med neste også. Tar meg i å tenke nesten bare på jente navn selv om magefølelsen sier gutt (veldig forskjellig svangerskap) . Har et guttenavn som er familie navn som passer med jentenavnene men det er det en venninne som har brukt. Han er 5år eldre og siden det er familie navn så kanskje det er «lov» usikker
Det må da være lovxsmile3
 
Jeg drømmer om Philippa på jente, mannen vil ha Tuva, Amanda eller Ida. Liker de også, men liker isåfall best tuva. På gutt har vi begge blitt enige om Jacob.
 
Back
Topp