Hvilke klær passer deg?

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
I forhold til kroppsform og lengde; hvilke klær passer til deg? En lang tunika eller en kortere topp? Miniskjørt eller skjørt ned til ankelen? Utringning eller ikke?
 
Jeg liker klær som er tettsittende best da.
Av bukser foretrekker jeg høyt liv, men stramme over ræva og nedover beina.
Av topper liker jeg de fremhever pupper og midjen.
Av kjoler liker jeg best at de er korte, type over knehøyde, helst lår, med støvletter eller pumps.
Jeg er veldig glad i 50tallsstil feks. Og badedrakten min er 50talls [emoji7] Og blir gjerne brukt med korte dongerishorts også. For badedrakten er jammen fin med shorts [emoji4]
Nå når sommeren nærmer seg kommer jeg til å bo i korte kjoler i freshe farger. For her går det i oransje, mint, gul og slikt også har jeg selvsagt noen joggesko også som passer perfekt til de da [emoji23] Kan ikke leve i bare pumps liksom. Spesielt når jeg går i byen. Brostein (grøss!)
 
Jeg liker ting som sitter men ikke for stramt. Hater å vise valker men det må ikke være for løst heller. Bruker mye topper og dressjakker/cardigan.

Liker bukser som er høy på livet.

Floyd!♡
 
Jeg må ha noe som definerer midjen, for den er veldig smal mens hofter og skuldre bygger mye. Ellers ser jeg ut som et telt rett og slett.

Utenom det så passer det meste, er mer farger jeg må passe på. Jordfarger får meg til å se blåse ut, mens pastell og sterke farger passer bra :)
 
Må ha lange singleter føler jeg for jeg har kort overkropp [emoji23] Og tar meg nok best ut i jeans. Helst lever jeg i joggebukse, hettegenser og singlet [emoji12]
 
Jeans, t-skjorte og sneakers er veldig meg :)
Hater kjoler og skjørt - har stygge bein.
 
Bukser som er høye i livet så jeg ikke ser ut som en 60-åring :p
 
Må ha bukser med høyt liv siden magen ikke ser ut i månelys, ellers å foretrekker jeg tettsittende topper.

Er ikke noe glad i å gå i kjole og skjørt
 
Ikke kort kort, heller lang tunika/cardigan osv. Ikke stramme kjoler.
 
Oversized genser/overdel og stam bukse/jeans går det i her. Lite fornøyd med magen etter 2 ks (siste for 4mnd siden) så må nok vente litt med stramme overdeler
 
Jeg er lang og tykkest på midten. Føler ikke at noe passer meg. Ser enten ut som et telt eller en kjærlighet på pinne :smiley-angry017
 
I forhold til kroppsform og lengde; hvilke klær passer til deg? En lang tunika eller en kortere topp? Miniskjørt eller skjørt ned til ankelen? Utringning eller ikke?

Kortere topp, ikke altfor kort miniskjørt, og litt utringning tåler folk på meg:)

Er ikke så høy, er petit og trenger kroppsnære klær.
 
Back
Topp