Hvilke klær kjøper du til barna?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Litt avsporing fra hva du ikke vil kjøpe tråden.



Her kjøper vi klær med sterke farger, hettegensere,jeans og joggebukser.
Det er det kb vil ha.
Han har alltid hatt masse røde klær feks for det liker han godt.
Fram til for ett par mnd siden ,gikk han bare i skinny jeans men nå vil han helst bare gåi treningsbukser for han et veldig aktiv i friminuttene og har funnet ut at de er best å ha på da
 
Minste bruker hust&claire og newbie (enste som sitter fint på en lang tynn baby)

Eldste bruker pomp deluxe, creamie osv... Buksene fra wow er en skikkelig hit for tiden :p
 
Her har comfort gått først, så vært mye joggebukse og bomull gensere, og helst ensfargede også.
Nå (5,5) har han fått litt øynene opp for Olabukse og velger det halvparten av gangene. Så har noen skinny jeans, men han er så tynn så de er ikke så skinny allikevel:D

Noe spiderman etc kommer vi ikke utenom.
Men han også elsker genserne sine fra Moods of Norway, med traktor, med rock N roll fiskeboll, med rocke bille boogie etc.
 
Gutten fikk litt nostalgiske klær som liten. Nå går det i jeans og fine gensere eller skjorter.

Jenta har mye lyse farger. Stoffbukser istedenfor joggebukser. Cardigan istedenfor hettejakke.
 
Viktigste er at de er behagelige å leke i, så endel myke bukser, aldri stiv dongeri.
 
Myke, behagelige klær, og helst i glade farger. Kjøper lite rosa, for det får hun mye av i gave så det blir nok likevel.. strømpebukser kjøper vi lite av, hun hater å ha på seg det. Blir veldig varm på føttene og da er det så greit å dra av sokkene for å regulere temperaturen. Bruker strømpebukser kun til kjole (og det er sjeldent) og det får vi plenty av i gave.

Hun har ikke mye meninger om sånt selv enda da, annet enn at hun viser ganske tydelig om klærne er ukomfortable. Når hun blir større får hun selv være med på å bestemme.
 
Her prioriteres comfort, at de er praktiske, tåler litt, også pris. :)
Vi har aldri brydd oss om merker. :)
 
Her kjøper jeg enkle, klassiske klær, som er gode å leke i.
Guttungen er ikke så glad i baggy bukser og joggebukser, så det har vi lite av. Men bruker mye joggerjeans og andre jeans lignende bukser med mye stretch. Ellers mye trøyer og cardigans.
Strømpebukser hater han, så bruker leggings.
(Vil ikke ha noe på føttene, går som regel uten sokker)
 
Mi på 8måneder har mest klær fra Newbie, Memini, H&C og Neme it. Bruker nesten bare body, bukse, og cardigan når vi skal ut nå for tiden :) Men har en tynn dress fra Gullkorn design som jeg liker veldig godt å bruke ute nå om det er litt kjølig, og da bruker jeg body og strømpebukse under. Og elsker Kivat luene :)
 
Her går det mye i name it, Lindex, KaphAhl (gjerne Newbie) og hm :) Har ei på 2 og ei på 4 mnd, så hun på 4 mnd arver jo stort sett ;-) Jeg liker at klærne er behagelige på, men det kan godt se fint/koselig ut:) Selv syns jeg at joggebukser på små barn (nameit har jo mange fine) er veldig søt, gjerne sammen med en body :) Og så kjøper jeg av og til Frost fordi hun på 2 blir så glad for "Elsaanna" klær :-D
 
Jeg er vel litt over gjennomsnittlig opptatt av barneklær. Elsker å pynte henne litt ekstra og kombinere forskjellig. Liker veldig godt klær med duse farger, litt sånn typisk sukkersøt. Kjøper mest fra Newbie (kapp ahl), Memini, Cubus, Lindex og H&M. Også liker jeg mini a ture jakkene. Når det kommer til ull er jeg fan av hust & claire. Av sko liker jeg kavat.
Men er også viktig at klærne er praktiske og komfortable :)
 
Jeg synes jeg er veldig opptatt med klær til mini.
Mitt favoritt merke JOHA, LILLELAM, NAME IT REIMA OG NEWBIE.
Har kjøpt 4 plagg fra Ralph Lauren. Liker mest duse farger. Jeg synes Babyshop nettbutikk har bra utvalg.
 
Eldste har hatt perioder hvor det kun var bukse og genser som gjaldt, nå er det kun kjoler og skjørt! Merker er ikke så viktig, fargene er viktigst.

Med yngste har vi mye arveklær, med favoritter som PoP, Lindex og Newbie.

Er også glad i ull til begge, men ligger unna Reflex-ull etter avfarging på eldstemann :(
 
Liker godt Newbie, pop, name it, Hust&Claire, gant, gullkorn etc. Liker klassisk tøy, uten trykk og uten action helter :)
 
Glade farger og myke, behagelige klær. Går mye i molo, albababy, hust, småtroll, pop og mini a ture etc til minste. Eldste passer de fleste merkene, little pieces, pop, wheat etc. :)
 
Jeg kjøper klær som er behagelige å ha på seg når hun leker mye og beveger seg mye. Merket jeg liker best er Newbie, men kjøper fint klær fra både Nameit, Lindex, HM og Cubus :)
 
Vanlige klær, da blir det en god del jeans og joggebukser, hettegensere/jakker og tynne gensere i fine farger, litt ordentlige "minivoksne" klær liksom. I tillegg en del knallfarger og t-skjorter med print, helst superhelter :p Han arver så mye av en slektning nå at jeg kjøper sjelden klær til han,
Men så er vi jo mye ute da, så det går mest i turbukser. Han går på skolen i de også, for det er best når de løper inn og ut i friminuttene, grei å leke i og litt mer slitesterk. Ellers så kjøper vi mye ull, og nå begynner det bli superundertøy i tillegg :p
 
Får veldig mye av mormor og morfar i posten (dårlig samvittighet fordi de er på besøk bare en gang i året) så blir mye joggebukser og t-skjorter i skrikende farger:p
 
Det går mye i lyse farger, spesielt rosa da frøkna kler det veldig godt! Av bukser liker jeg tights best :)
 
Alt mulig! Gutten min har en variert og fin garderobe. Det eneste er at jeg nok har litt lett for å kjøpe blått. Han har litt orange, gul og rød også. Har lyst til å kjøpe mer grønt :)
 
Back
Topp