For min del har jeg ikke brukt Bbhugme-en nok til at det var verdt 1300 kr. Jeg synes den er god altså, men den er litt for stor og vanskelig å flytte rundt på under/over dyna midt på natta i senga.
Jeg angrer på at jeg kjøpte babynest fordi vi har så mange andre soveplasser som har dukket opp. I tillegg kjøpte jeg to av dem, fordi jeg hadde glemt at jeg kjøpte det første...
Jeg har åtte smokker i minste størrelse, det kan vel ikke være nødvendig?! Har kjøpt noen selv, men så var det også med 1 eller 2 i hver eneste gratis babypakke.
Kjøpte en gedigen klespakke, så den var jo stort sett gratis... Men hun jeg kjøpte den av hadde selv ikke fått brukt alle klærne, så jeg tror rett og slett jeg har aaaltfor mye klær. (Har kjøpt et plagg her og et plagg der utenom.) Ville heller hatt mer av klær jeg virkelig liker (kakemonsteret!) og færre av de generiske "hvit med striper".
Angrer på babygymmen jeg kjøpte! Jeg ville ha en fargerik en med masse dyr og lyd, men nå sitter jeg av en eller annen grunn her med en helhvit en. Tror kanskje jeg ble blendet at den var satt ned skikkelig masse på tilbud.
Bestilte regntrekk til vogna da jeg ikke var klar over at det fulgte med... Og så fylte jeg opp den bestillinga med masse småtteri for å få gratis frakt.
Så nå håper jeg at jeg lærer til neste gang.