Hvilke kaker i dåp? og hvor mange?

Vi blir og 40, tenkte 8 kaketing. Feks 6 kaker, boller og cupcakes. :)
 
Vi var vel rett under 30 stk og hadde 3 kaker. Dåpskake med marsipan, langpanne sjokoladekake og ostekake. Hadde også noen muffins, waleskringle(skrives det sånn tro?), fersk frukt og twist. Var mer enn nok kake og fikk mye rester ;)
 
Vi var mellom 20 og 30 i dåpen til storesøster, hadde en kransekake, lukket valnøtt, sjokoladekake, kvæfjordkake, muligens en gulrotkake? D er 6 år siden, så jeg husker jo ikke.

Vet ikke hva jeg skal ha denne gang, tar d når d nærmer seg :)
 
Lag alltid mindre enn du tror du trenger - stol på meg :)

Til 40 stk ville jeg tenkt rundt 2-3 kakestykker til hver da mange smaker på "litt av hvert" med mindre stykker ;) Sjokoladekake og marsipankake er jo klassikere, men syns også det er spennende med muffins :) Da ville jeg hatt cirka 50 små, av erfaring blir ikke store stykker spist opp.

Så: 1 stor sjokoladekake, 1 stor kake med marsipanlokk, 50 små muffins, 1 allergivennlig kake (for eksempel suksessterte med laktosefrie produkter) og kanskje litt frisk frukt i tillegg?


Støtter denne :) Vi pleier å beregne 2 stykker til hver, og ender alltid opp med kake igjen. Ved 50 muffins får alle en hver, samt alle får 1-2 stykker av de andre kakene.

Lykke til med feiringen :)
 
vi blir litt over 30, har ikke helt tenkt ut kakemenyen enda. men svigersøster hadde vell 4 kaker tror jeg, jeg er flink til å overdrive sånn hele tiden så kanskje 4 eller 5 hos oss?
Blir dåpskake (marsipan), oreokake (faller godt i smak hos de fleste i familien), verdens beste, kanskje sjokoladekake i langpanne og en til? har tenkt litt på surmelkskake sånn med sjokoladeglasur, smaker som krydderkake og er kjempe god. da er det litt av alt liksom :)
 
Vi er nok en egen rase vi sunnmøringer på det der [emoji13]
 
Vi var 25. Hadde marsipankake, sjokoladekake (langpanne) , pavlova og oreo. Hadde boller i tillegg. Det var meeeer enn nok :)
 
Back
Topp