Hvilke flasker er best?

Pistasje

Forelsket i forumet
Marsmellows-15
Jeg ammer stort sett, men pumper meg en gang i blant slik at pappaen kan gi melk hvis jeg er borte. Vi har til nå brukt flaskene som følger med Medela brystpumpe, men synes ikke de fungerer så godt. De er laget slik at barnet må suge for at melken skal komme, skal ligne på brystet visstnok. Men det virker ikke som jenta vår suger hardt nok, i hvertfall ikke etterhvert når hun ikke er like sulten. Så når hun får flaske virker det som hun bare slukker den verste sulten, også gir hun litt opp, eller blir sint. Jeg har lyst til å prøve en annen flaske for å se om det fungerer bedre.

Hvilke flasker er dere mest fornøyd med?
 
Jeg ammer stort sett, men pumper meg en gang i blant slik at pappaen kan gi melk hvis jeg er borte. Vi har til nå brukt flaskene som følger med Medela brystpumpe, men synes ikke de fungerer så godt. De er laget slik at barnet må suge for at melken skal komme, skal ligne på brystet visstnok. Men det virker ikke som jenta vår suger hardt nok, i hvertfall ikke etterhvert når hun ikke er like sulten. Så når hun får flaske virker det som hun bare slukker den verste sulten, også gir hun litt opp, eller blir sint. Jeg har lyst til å prøve en annen flaske for å se om det fungerer bedre.

Hvilke flasker er dere mest fornøyd med?
Jeg synes MAm flaskene er best. Mest fordi det var den eneste flaska gutten min tok :p
 
Dr Browns på apoteker skal visst være høyt priset.
Vår baby tar ikke flaske at all, så aner ikke.
 
Eg har prøvd MAM og avent. MAM tog jenta vår efter manger dagars førsøk eller kanske 1-2 uker førsøk.
Mam ville hon har med nyføtt tuten. Men ikke de andra str. Gikk øver på avent og de tog hon med en gang, er veldigt førnøjd med avent :)
 
Bruker flaskene til medela brystpumpen. Men har kjøpt vanlige tuter til dem med et hull i stede for de som skal ligne brystet. Synes dette fungerer godt.
 
Jeg bruker medela flaskene, og for lillegutt fungerer disse utrolig bra, har kjøpt andre smokker til disse også, men han liker fremdeles best de calma smokkene han må suge utav selv, får ikke så ofte på flaske da men :)
 
Jeg har både MAM og Avent flasker, men vesla liker best MAM og det gjør jeg og fordi den søler ho mindre med ifht Avent sin. Det er også den tuten som er lik smokkene hennes, men må sies at det tok 2 måneder før ho tok flaske og smokk ;)
 
Back
Topp