Hvilke cravings har dere?

Sjokolademelk og ellers ingenting søtt. Kun ferske varer og grønnsaker. Kyllingwrap med avokado, sandwicher og sånne ting :p
 
Heller det motsatte, klarer nesten ikke mat... Er kvalm, og skulle ønske jeg ikke trengte å spise...
Samme her. Spiser kun for å døyve sulten og kvalmen. Så nesten ingenting går inn i mathullet her
 
Ristet brød med smør og ost. Eller brød uten noe på. Det som er enklest å få ned rett og slett
 
Vann vann vann! Føler meg konstant tørst.. så er jeg små kvalm hele tiden og tørr ikke spise så mye fordi jeg er redd det skal bli værre Ingenting som frister heller
 
Ingenting enda, venter i spenning :) forrige gang fikk jeg dilla på Sjokade
 
Ingenting... har ikkje hatt det de andre gangene heller [emoji23][emoji106]
 
Har veldig lyst på Litago sjokomelk hele tiden!! Men er veldig glad i det til vanlig også da :)
 
Grønne harde pærer, grønne epler, nøtter...
Har mest av alt lyst på Billys Pizza og lovehearts som sist, men forrige gang fikk jeg kostholdsregulert svangerskapsdiabetes så må skjerpe meg fra dag 1 nå!
 
Har plutselig et intenst behov for oliven, og jeg liker ikke oliven.... haha
 
Mest omvendt cravings her. Ting jeg absolutt ikke vil ha som brød, kylling, sjokolade, hvitløk og andre sterke smaker.

Fått veldig for meg sitronvatn og dundersalt. Sistnevnte begrenser jeg siden en ikke skal ha så mye lakris.
 
Epler, pink lady epler! Og oboy! Det hadde jeg sist gang også [emoji23][emoji85] brus vil jeg ikke ha lengre og chips er bare yuck! Håper det holder seg sånn [emoji23]
 
Back
Topp