Hvilke brettspill liker du?

Kathybe

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
I en teknologisk verden så lurer jeg rett og slett på hvilke brettspill du foretrekker å spille når det først kommer på bordet? [emoji4]
 
Alias, politisk ukorrekt, cluedo, kokelimonke.. Og diverse spørrespill!☺️ Er generelt veldig glad i brettspill☺️
 
Jeg elsker å spille brettspill, men det er år og dag siden jeg har spilt.
 
Når jeg skal føde igjen skal jeg ha med meg yatzi[emoji23] siden jeg hadde en så lang fødsel sist så hadde det vært å hatt noe til tidsfordriv [emoji85][emoji85]
 
Alias er favoritten! Jeg er også veldig glad i spørrespill som TP og Geni.
Når jeg drikker alkohol synes jeg spill som Politisk Ukorrekt eller Cards Against Humanity er gøy, men i edru tilstand tror jeg ikke det blir helt det samme, så lar de ligge noen måneder :p
Når kjæresten og jeg skal ta en rolig kveld uten TV i bakgrunnen hender det vi drar frem Ticket To Ride :)
 
Jeg elsker brettspill, og har ofte spillkvelder med venner. Men vi spiller en litt annen type spill enn folk her nevner. Liker blant annet veldig godt Catan, Smallworld, Augustus, Bang the dice, One night ultimate werewolf, Codenames, Carcassonne, Splendor, Patchwork, Lords of waterdeep. Ja, you name it! Kunne ramset opp mange flere :p
 
Åååh elsker brettspill!! Mange forskjellige som jeg synes er morsomme, men favoritten i det siste er ticket to ride. Har fire forskjellige versjoner, blir aldri lei [emoji14]
 
Åååh elsker brettspill!! Mange forskjellige som jeg synes er morsomme, men favoritten i det siste er ticket to ride. Har fire forskjellige versjoner, blir aldri lei [emoji14]
Spilte det for første gang i januar! Først var alle bare sånn: æsj, masse ting å sette seg inn. 5 min inn i spillet: æææææ, en gang til etterpå!
 
Favoritten hos oss er ticket to ride [emoji4]
 
Spilte det for første gang i januar! Først var alle bare sånn: æsj, masse ting å sette seg inn. 5 min inn i spillet: æææææ, en gang til etterpå!
Var litt samme her, skulle spille hos noen venner og var ikke helt overbevist. Men hadde det så gøy at vi kjøpte det dagen etter [emoji14]

Har nordic, Europe, Asia og den nyeste med båter [emoji14]
 
Det er såååå lenge siden jeg har spilt brettspill, er absolutt ikke inne på de nye brettene. Så burde vel kanskje investert i noe [emoji23] Det er jo gøy!!
 
Ryktet går eg kjempegøy, brainstorm også [emoji4] og alle slags spørrespill! Så lenge jeg ikke taper så er alle brettspill gøy [emoji23] utenom monopol.... DET er kjedelig det [emoji6]
 
Back
Topp